Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Iets van Vreeken nodig??

Aanbevolen berichten

Ja!! heel graag!! Als je wil kijken/vragen of ze het zaad van de GEVEERDE PIMPERNOOT

652660 STAPHYLEA pinnata intussen hebben....graag!!!

Het vetgedrukte is van hun site dus ook hun bestelnummer......de vorige keer hadden ze het niet op voorraad en wist de medewerker ook niet waar te zoeken dus zo'n bestelnummer is wel handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Helena. Ken je deze dame?

nee Helena en ik kennen elkaar niet ??

Oeps vergeten er een link bij te zetten van een dame( die ook nog een een heer blijkt te zijn ) die al 13 jaar witte salie in Nederland kweekt en planten geeft aan hen die het ook willen proberen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik begin opnieuw.

Helena schrijft dat ze witte saliezaadjes wil.

Ik wil een link aan Helena geven van iemand in Almere die witte salie kweekt en daar planten van geeft aan anderen..ter adoptie...

Dus ik schrijf: leuk Helena ( dat je witte salie gaat zaaien) ken je deze dame?( daarmee bedoel ik de persoon van de website van de link) ( en dan moest de link volgen van de persoon in Almere..)

Ik vergeet de link te geven..en de dame uit Almere blijkt een heer.

En ik ben helemaal niet vergeetachtig...

Snappie `t nog?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad leuke site, het tofst vindt ik dat hij de meest winterharde eruit haalt

en verder mee kweekt, daarom zou ik wel plant van hem willen, al heb ik eigen zaailingen staan.

Gave oudere planten heeft hij zelf ook, echt mooi.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, was helemaal van slag na alle info over jouw boom maar helaas het betreffende vakje was nog steeds leeg en ik dorst niet bij de balie te vragen want het was piepdruk!! Ook de witte salie heb ik helaas niet gevonden. Maar volgende ronde, nieuwe kansen.........ik blijf ernaar uitkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...