Plotiemoos Geplaatst: 15 maart Geplaatst: 15 maart (aangepast) Ik kon hier niks vinden over dit onderzoek. Dus dan plaats ik het hier. Vanuit de Wageningen universiy & research (WUR) is er een kinderboek van de combinatietest tuinbonen met rode bieten en een keuzegewas. Als je wilt meedoen, moet je tuinbonen zaaien, rode bieten ernaast en tuinbonen met een keuzegewas. Je krijgt de zaden van de tuinbonen "eleonora" (ik heb er 27 gekregen) en de zaden voor de rode bieten "subeto" (ongeveer 100). Je krijgt een hele vragenlijst erbij, over luzienbestrijden etc. Geheel zoals je zelf altijd je gewassen teelt. mochten jullie mee willen doen, kan je je hier opgeven: https://mail.wur.nl/x/c/?TY3NDsIgEIRfxUs9toq1.iQbn8CzR4N0o6QsEFiCb4.Un8TsYbLzTWYUiH4oBGK1PmyKgX63GYYSQOz6dTFOAUlt2pxCa015wIPZx2PX5ZxbFZwn.aygI4eRk7b17aS0hGZEe0pM1_hSUAgZb95lDMvZIxx1IsC5_m0oZxktwwVvUTM2YnX_Fp7185OQ5KW_W.gDNRZZBq5ab1ulEfuMZnIUvZwmnImzI4aM90YcyvgbWPy1vAAA63 Ik vind het in ieder geval een leuk onderzoek oom aan mee te doen. 15 maart aangepast door Plotiemoos
Jorieke123 Geplaatst: 15 maart Geplaatst: 15 maart Er is al een topic over 1 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten