Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Groenten stomen


bioboerke

Aanbevolen berichten

Hallo , wie weet welke stoomtijden groenten nodig hebben om in te vriezen in plaats van te blancheren of heeft iemand een lijst van stoomtijden in zijn bezit in afwachting van een antwoord ga ik van mijn peultjes de steeltjes verwijderen en alvast een hartelijk voor de snelle antwoorden gr bioboerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wij vinden van wel

 

Vorig jaar hingen we het vergiet boven de pan een paar keer en merkte verschil op in smaak. Toen kwamen we bij kennissen in Brabant, en de vriendin van mijn moeder had ooit zo'n pan gekregen, gebruikte hem niet en mochten wij hem hebben. Zo'n electrisch ding.

Was wel een beetje uitproberen maar mijn moeder vindt het vooral heel handig dat je niet in pannen hoeft te roeren, niet op de klok hoeft te letten, kan niet overkoken etc.

 

Maar 't smaakt super, werkt goed en het schijnt veel gezonder te zijn

 

En we maken vaak verse appelmoes, in een kwartier klaar, makkelijk en snel En vooral erg lekker natuurlijk.

 

En er zitten schotjes in de pan, dus je kan ook meerdere groenten te gelijk stomen. Zeker met de eigen groenten waar je net een tikkie te weinig van hebt is dat ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...