Ard Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Ik wil dit jaar eens aardappels proberen te kweken. Als ik het goed zie via Google ben ik daar nu laat mee, omdat ik de pootaardappelen al had moeten voorkiemen. Vraag: kan iemand mij hierin verder helpen? En als het nog wel kan, weet iemand waar ik pootaardappels kan krijgen? Alvast bedankt! Quote
Patrijs Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Hallo Ard, Je kan het beter hier vragen, want normaal gesproken poot je aardappels pas vanaf half april. Voorkiemen is echt niet verplicht, ik doe het alleen bij de primeurteelt. Ik weet niet waar je woont dus ook niet waar jij poters kan kopen behalve online. Zelf bestel ik bij Garantzaden, maar er zijn meer aanbieders: KLIK HIER. En er is hier elk jaar een prima aardappeltopic voor alle info en vragen: Quote De moestuin van Patrijs
Ard Geplaatst: 8 april Auteur Geplaatst: 8 april Bedankt voor je reactie. Ik woon in Amersfoort. Mocht je daar een adres weten, hoor ik dat graag. Ik zal die andere topic gaan volgen. 1 Quote
bonnie f Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Bedankt voor je reactie. Ik woon in Amersfoort. Mocht je daar een adres weten, hoor ik dat graag. Ik zal die andere topic gaan volgen. Op de Arnhemse weg zitzat een zaak die ze per stuk verkoopt. Verder natuurlijk intratuin. Of je koot bij de biologische groenteboer op de leusderweg wat. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.