Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier gisteren 8 plantjes frieslanders geoogst en 4 x Annabelle. Ik heb alle aardappelen op 15 april gepoot.

Opbrengst van de frieslanders was 937 gr per plant en de annabelle deed het iets beter met 1056gr per plant

Ik heb nog op de tuin staan; Catriona, Rote Emma, Blaue st Galler en Red baron.

Van de red baron had ik vorig jaar een oogst van 1796gr per plant.. dus ben heeeeel benieuwd wat er dit jaar van wordt... net als van de andere aardappelen..we wachten nog even af

groetjessss

Geplaatst:

5 frieslanders geoogst de opbrengst was iets meer dan 6 kilo

had geen idee hoeveel er af zou komen, het viel me erg mee...

Heb nog drie andere soorten staan

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Groetjes! Meekje

Geplaatst:
Daar spreken ze over een opbrengst van 25kilo, op hun growbed van 1m². Pure verkoopspraat ?

Volkomen idioterie naar mijn mening ! Een bak van nog geen vierkante meter in oppervlak en maar 25 cm diep en daar dan tot 25 kg aardappelen uit halen met het formaat van een suikerbiet zoals de dame rechts laat zien. Van de firma Bakker ben ik zoiets wel gewend maar ik had het Vlaams Zaadhuis toch wel wat hoger ingeschat. Stom dat zo'n bedrijf zoiets in zijn catalogus durft neer te zetten want ik zou nu geen enkele uitleg/beschrijving van wat dan ook zomaar van ze geloven.

vlaamszaadhuis55791341256246.JPG

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Had ook al zo voorgevoel. Was al aan het rekenen heb op mijn werk in totaal een kleine 1000m². Dan maal 25kg per m² zou een kleine 25.000kg aan aardappelen hebben.

Zouden de Zusters allicht weg kunnen voor een jaartje.

Ist vandage ni tis vo morge

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...