Geplaatst: 25 februari25 Feb Vandaag 25-05-2026 om 14:00 uur zal ik de volgende update installeren.Website zal ongeveer 5minuten niet toegankelijk zijn. Mocht je hierna problemen ondervinden dan horen wij dat graag.
Geplaatst: 25 februari25 Feb En we zijn weer terug online, update is geinstalleerd! Mocht je problemen ondervinden nu deze update is geinstalleerd dan horen wij dat graag.
Geplaatst: 25 februari25 Feb Mijn berichten ook niet meer.Bij zoeken krijg ik ook een ander scherm dan normaal. Niet echt overzichtelijk. Er staat ineens een scherm naast. 25 februari25 Feb aangepast door Gitta Foto toegevoegd
Geplaatst: 25 februari25 Feb Ik zie dat nu ook. Ik ga op onderzoek uit waar dit aan kan liggen... In de tussentijd, geniet van het mooie weer. 😅
Geplaatst: 25 februari25 Feb Notificaties werken weer, maar de wiki button beneden is nu even tijdelijk weg.Ok Wiki button ook weer terug, stukje code herschreven.@Gitta Werkt het bij jouw weer?Ik ook even buiten aan de gang.
Geplaatst: 25 februari25 Feb Bedankt @rorror . Alles doet het weer en ziet er normaal uit. Ben net thuis gekomen en ga even wat drinken en daarna ook naar buiten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.