Geplaatst: 17 augustus17 Aug Zit ik me in te lezen op rabarber, hoe te bemesten enzo (ik heb een nieuwe moestuinplek waar rabarber staat).Op de ene site staat scheuren in okt/nov en een andere site geeft aan in feb/mrt.Welke periode is aan te raden?
Geplaatst: 18 augustus18 Aug Als de plant in volle rust is. Mooi klusje voor eind november/december. De hele kluit opgraven en individueel weer uitplanten. Eventueel oppotten en overwinteren in een pot in een kas, dan gaan ze eerder wortelen vanwege de extra warmte die ze in de kas krijgen. Vooral niet te kleine stukken afsteken! Zorg dat je op alle stukken minstens een paar ogen hebt en wat goede wortels. Volgend jaar goed opletten met water geven dat ze genoeg krijgen. Bij voorkeur niets oogsten zodat ze goed kunnen aanslaan. Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 19 augustus19 Aug Auteur Bedankt. Dan ga ik nov/dec overzetten.De hele kluit gaat er sowieso uit, aangezien ik een stuk tuin afsta. En daar staat hij nu.Ik neem deze adviezen zeker ter harte.Dank!!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.