Geplaatst: Dinsdag om 22:442 d Action.comWerckmann werklamp 50 watt 4000 lm | Action NLDeze krachtige werklamp zorgt altijd voor goed zicht, waar je ook aan het werk bent. Ideaal voor klussen in en om het huis, op de bouw of in de garage. | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel inZoals je aan het plaatje ziet, is het wel een andere dan eerder en degene die ik in de vorige aanbieding kocht voor dezelfde 11,95 aanbiedingsprijs (5 euro korting). Anderen in het LED topic vonden toen online al een waarde van 50Watt een niet bepaald moderne 80 Lumen per Watt. Ik had dus nog eens gekeken en de 360 rondstralende werklamp was 50W voor 4000 Lumens, maar de paneellamp 32W voor dezelfde geclaimde lichtopbrengst. Maar deze nieuwe uitvoering is dus ook volgens de doos maar liefst ruim de helft onzuiniger. Maar een spatwaterdichtpaneeltje, je zult er om zitten te springen. Zoveel kom ik er niet tegen in deze prijsklasse. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: Gisteren om 12:511 d @donaldk ,bedankt voor de tip! 👍Ik heb er 2 gehaald bij de Action in België,ze waren daar ook in promo,en even in het stopcontact gedaan.Ze geven enorm veel licht op de hoogste stand,maar de lumens op de doos komen niet overeen met degene op de bestickering op de lamp.....
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Wel veel duurder en andere verpakking/leverancier? dan eerst. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u @Bernaar Batch Code hier is 03/25. Hier staat op het labeltje aan het snoer 4000LM 32W. Ook een pak licht, moeilijk te zien of de nieuwe echt meer licht geeft.Work light heeft wel een ander artikel nummer: 3210481.h14x b20xd4 cm staat er bij de pijlen op de doos. Dus iets kleiner. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @donaldk ,De kartonnen verpakking lijkt identiek als die van de Nederlandse,de prijs was dat ook.Geen labeltje aan het snoer,enkel de specs van het snoer zelf die er opgedrukt staan.Goeie deal,ik ben er tevreden mee.Wat me wél opvalt,is dat ze op volle vermogen best warm worden,dat verwachtte ik niet van Led....
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 20 uren geleden, Moestuinertje zei:In de Duitse Lidl zijn de zaadjes al in de winkel.Hier helaas nog niet, we komen er net vandaan. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, Tanja65 zei:Hier helaas nog nietBij Action hingen de zaden er al wel. 0,39 euro per zakje als ik me goed herinner. Groente- en bloemenzaden. Totaal zo’n 20 soorten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ja klopt, daar zag ik ook al zaad gisteren. Niet meegenomen, het waren vooral dingen die ik al heb en/of die ik niet wil. Hoe langer je bezig bent, hoe kritischer, dat geldt alvast voor ons wel. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 22 minutes ago, Tanja65 said:kritischerHier ook hoor, ik probeer wel eens wat nieuws uit, maar krijg door de jaren heen steeds meer mijn voorkeuren. En ik heb het liefst biologisch, er is al zoveel troep en vervuiling in de wereld.
Geplaatst: 30 minuten geleden30 min @Bernaar de gegevens die ik postte waren van het model dat ik hier heb, wat ik vorig jaar kocht. Ik ga er van uit dat jij dezelfde hebt die nu ook in NL in de aanbieding is. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Geplaatst: Zojuist1 min 1 uur terug, Arja zei:En ik heb het liefst biologisch, er is al zoveel troep en vervuiling in de wereld.Same! Ik vertrouw ook die zaadjes eigenlijk niet meer echt. Er wordt zo mee gerotzooid. Heb het liefst oogst (van mijzelf of een ander). * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.