Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik kweek stamslabonen in balkonbakken, hoeveel stamslabonen kun je in een balkonbak zetten van 40 cm en van 60 cm??
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hoi Lifang, ik heb je vraag even verplaatst naar moestuinieren in potten enz. Ik denk dat degenen die meer ervaring hebben met het kweken in moestuinbakken en in potten en dergelijke je vraag wel kunnen beantwoorden.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik kweek in bakken van 30x 30 (mm systeem) en 20cm diep @Lifang daar zet ik dan 9 stamslabonen planten in… 🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 4 uren geleden4 u @Lifang je kunt best in alle hoeken 6 bonen bij elkaar zetten. Dat doe ik ook en dat gaat goed. En ik werk ook met bakken van 30 x 30 en 33 x 33 cm.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik prop mijn bak altijd helemaal vol...Elke 5 cm een boon.Gaat altijd goed.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dan ga ik dat dit seizoen ook eens uitvinden…meer bonen per vak👍😊🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik meng wel voor dat ik dat doe wat koemestkorrels, compost of andere voeding door de grond.Niet iets met veel stikstof, want dat maken ze zelf al aan.Veel bonen vragen meer voeding dan minder bonen.Intensieve teelt op mijn manier. 23 minuten geleden23 min aangepast door Rookie
Geplaatst: 21 minuten geleden21 min Oké dank van de tip @Rookie en @Petrasmoestuin … en ik ga ook op de voeding letten 👍😊Zoveel mogelijk opbrengt van de weinige ruimte die ik heb is altijd fijn!! 🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 13 minuten geleden13 min 1 uur terug, Rookie zei:compost of andere voeding door de grond.Dat kan misschien. Maar die van mij hadden dat niet afgelopen jaar en super opbrengst. Ik heb trouwens nog bonen in de vriezer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.