Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik kweek stamslabonen in balkonbakken, hoeveel stamslabonen kun je in een balkonbak zetten van 40 cm en van 60 cm??
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hoi Lifang, ik heb je vraag even verplaatst naar moestuinieren in potten enz. Ik denk dat degenen die meer ervaring hebben met het kweken in moestuinbakken en in potten en dergelijke je vraag wel kunnen beantwoorden.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik kweek in bakken van 30x 30 (mm systeem) en 20cm diep @Lifang daar zet ik dan 9 stamslabonen planten in… 🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 3 uren geleden3 u @Lifang je kunt best in alle hoeken 6 bonen bij elkaar zetten. Dat doe ik ook en dat gaat goed. En ik werk ook met bakken van 30 x 30 en 33 x 33 cm.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik prop mijn bak altijd helemaal vol...Elke 5 cm een boon.Gaat altijd goed.
Geplaatst: 34 minuten geleden34 min Dan ga ik dat dit seizoen ook eens uitvinden…meer bonen per vak👍😊🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 22 minuten geleden22 min Ik meng wel voor dat ik dat doe wat koemestkorrels, compost of andere voeding door de grond.Veel bonen vragen meer voeding dan minder bonen.Intensieve teelt op mijn manier. 21 minuten geleden21 min aangepast door Rookie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.