Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik hoor nu net het nieuws en dan zie je dat je niet de juiste info hoort of up-date informatie.Ik weet niet of iemand familie, kennissen of vrienden daar hebben wonen. Maar in 12 gemeenten zijn de mensen geëvacueerd naar het sportpaleis in Playa d'Aro.Ik weet dit, omdat wij diverse vrienden en kennissen daar hebben wonen en wij hebben daar zelf ook gewoond in de Gavarres.Deze angst hebben wij toen ook vaak gehad dat er een brand daar zou zijn.In Estartit waar wij ervoor hebben gewoond, hebben wij het zelf ook meegemaakt, waarbij wij moesten evacueren en in een hotel moesten overnachten. Ik voel wat zij voelen.Ik volg ze de hele dag al. Ik hoop dat het voor hen goed afloopt voor hen. infobaeDetenido el presunto autor del incendio que arrasa Les Ga...Un trabajador que estaba colocando una señal de tráfico en la carretera GI-660 cuando es el principal sospechoso, según la hipótesis preliminar de los investigadores
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.