Antoine Geplaatst: 13 augustus 2012 Geplaatst: 13 augustus 2012 Hallo, Ik heb al heel wat Komkommers en Augurken ingemaakt, maar nu overkwam me iets aparts. Ik had twee potjes gevuld met augurken die ik dus had gekookt in de azijn en kruiden. Vervolgens draai ik de potjes dicht en zet ze op z'n kop. 1 van de 2 was mooi vacuüm na een uurtje, maar de andere niet, het dekseltje klikt nog Wat kan ik daar aan doen? Kan ik ze al consumeren? Ik heb ze gister ingemaakt, normaal open je die na 2 maanden... Of kan ik ze nog een keer opwarmen? hoor graag van u! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2012 Ze zijn al op, ze zaten door de salade... En ze waren verrukkelijk! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
greetje11 Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 @Antoine, Heb je ook een recept Bedankt alvast Quote
Antoine Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2012 @Greetje11: Ik heb 'm gelijk even gemaakt voor je... Hier kan je hem vinden: https://www.moestuinforum.nl/augurken-inmaken-in-zoetzuur-t6435.html Succes! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.