Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Beheer uw tuin online


kustlijn

Aanbevolen berichten

Ik kwam vandaag deze website tegen.

http://www.mijntuin.org/

* Beheer uw tuin online. Maak de digitale versie aan van je eigen tuin.

* Ontvang specifieke info voor uw tuin Leer bij over de planten in uw tuin en laat ze bloeien als nooit tevoren.

* Deel uw kennis met anderen Deel je kennis en leer van je vrienden en andere tuinliefhebbers.

 

 

Ik weet nog niet of het wat is, zijn er die er ervaringen mee hebben?

Ze zouden ook een tweede prijs hebben gewonnen bij een wedstrijd georganiseerd door Netties.be

 

De jury schreef over deze site:

 

- Zowel voor leken als gevorderde tuiniers een hele praktische site en nog eens goed uitgewerkt ook: voor elke tuineigenaar een must (Marijke)

- Ongelofelijk innovatief idee, opmaak is enorm KISS en heel gebruiksvriendelijk. Website met zéér veel potentieel. (Bram)

- Ik heb geen tuin en zal dat ook nog wel een aantal jaren niet hebben, maar de functionaliteit van jouw tuin te virtualiseren en dan waarschuwingen te krijgen is gewoonweg schitterend! (Davy)

 

 

Niet dat ik dit forum (ik bedoel nu "ons" moestuin forum)geweld aan wil doen, het is hier veels te gezellig.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Link naar reactie
Delen op andere sites

3x raden wie de informatie over fruit op die site gedoneerd heeft

 

Vind het zelf een beetje tegenvallen. Teveel mooie "web 2.0 flashy features", zoals een echte a la facebook "wall" enz. Maar geen dingen waar je ook echt iets aan hebt. De maker is een geweldige webmaster, maar volgens mij niet zo'n plantenliefhebber

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb die site ook eens bekeken. Die site zit precies anders in elkaar: je kan als gebruiker zelf planten en informatie toevoegen. Een beetje zoals wikipedia-achtig iets.

Is natuurlijk wel iets anders, die webmaster heeft volgens mij iets moois gemaakt waar tuinliefhebbers elkaar info kunnen doorgeven.

 

Tuingroeten,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij toch even aangemeld daar. Ik geef het een kans. Ga het een tijdje uitproberen.

 

Over ons

 

Mijntuin.org is een platform dat ontstond tussen enthousiaste internet gebruikers met een passie voor tuinieren.

Het doel is om onze tuin virtueel met onze omgeving te kunnen delen.

 

Via deze weg hopen we aan kruisbestuiving te kunnen doen, niet alleen om kennis uit te wisselen maar ook om prachtige tuinen van anderen te ontdekken.

 

Hoe is het idee gegroeid?

 

Het begon allemaal op Twitter. Als fervent sociale medianoobs wilden we niet alleen ons sociale leven delen, maar ook het leven in onze tuin in kaart brengen.

 

Toch is het web anno 2010 voor het tuingebeuren nog zeer passief.

De gebruiker gaat zelf op zoek naar antwoorden op zijn vragen of problemen.

Om hier verandering in te brengen trokken we onze stoute schoenen aan, en wilden we een nieuwe weg bewandelen.

 

Kunnen we een systeem ontwerpen dat gepaste informatie automatisch naar de gebruiker stuurt?

...en MijnTuin.org was geboren!

 

Groene Hosting

 

MijnTuin.org is uiteraard begaan met het milieu. Daarom kiezen we voor groene hosting.

Het datacentrum waar MijnTuin.org gehuisvest is maakt voor haar energievoorziening enkel gebruik van groene energie !

Dit wil zeggen dat de aangeleverde energie volledig verkregen is door gebruik te maken van zonnepanelen en windenergie. Naast het gebruik van groene energie is de opbouw van het datacentrum zo gebeurd dat het energieverbruik zo laag mogelijk ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...