Jump to content

FF Voorstellen

Maarten

Recommended Posts

Na vele jaren op een flat te hebben gewoond kreeg ik de kans om een woning te bemachtigen met een grote tuin. Gezien mijn voorliefde voor koken(heb jaren in de horeca gewerkt) was het onvermijdelijk dat er een moestuin zou komen. Ook het feit dat mijn opa hovenier van beroep was en mijn ouders beide groene vingers hebben zal geholpen hebben.

Alleen hou ik van aparte cq exotische soorten dus kun je de gekste dingen tegenkomen in mijn moestuin. Paarse worteltjes, roze tuinbonen, gele peultjes etc. Ook heb ik veel verschillende soorten kruiden(ongeveer 80) waaronder een aantal exotische soorten. Mijn devies is: de gewone soorten kan ik ook in de winkel kopen!

Ik heb al een aantal foto's geplaatst in het Moestuin Seizoen.

Hi Maarten

Welkom, zo te zien heb je die groene vingers mooi geërfd

Tipje: probeer toch ook eens de gewone groenten en vergelijk ze met de winkelsmaak...

Ben 3 jaar geleden begonnen met de gewone groenten en (bijna) alles uit eigen tuin smaakt veel beter!! Experimenteer nu graag met afwijkende kleuren, soorten.

Thanks.

Toen jij het had over paarse worteltjes, roze tuinbonen en gele peultjes schoot mij meteen villa kakelbont in gedachten en dus in jou geval tuintje kakelbont

~I believe in God, only I spell it Nature~

Thanks.

Toen jij het had over paarse worteltjes, roze tuinbonen en gele peultjes schoot mij meteen villa kakelbont in gedachten en dus in jou geval tuintje kakelbont

Ik snap het helemaal en vond je opmerking wel grappig. Helemaal omdat mijn beide achterburen kippen hebben en als ik in de tuin bezig ben constant gekakel hoor