Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Volkstuin vakbeurs (met korting voor MTF leden..)

Featured Replies

Geplaatst:

Moet je je van tevoren inschrijven voor de lezingen dan?

Geplaatst:
  • Auteur

Wel voor de lezing van De Waard en Kock "Proef de Arde" op vrijdag..de rest is volgens mij inlopen..maar ik vraag het nog even voor de zekerheid. Jorieke heb ik gevraagd de poster/pdf van deze lezing te plaatsen, ik weet niet of het gaat lukken...oeps hij staat er al..Top Jorieke

De andere programma-onderdelen vind je hier: http://www.groenepassie.nl/pagina/WLPGP.pdf

Er zitten echt hele leuke bij.. ik denk dat ik maar twee dagen ga, en ergens blijf slapen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Wat vals van dat tuinadvies zeg! We zouden hun site moeten kraken en iedereen moeten vertellen dat ze alleen maar lid van het moestuinforum hoeven te worden om voor 5 euro naar binnen te gaan. Het lijkt een manier om aan een adressenbestand te komen..

Kan je die mail even aan mij doorsturen?

aangepast door Gast

Geplaatst:

Mazzel voor mij !! Via de website heb ik 2 gratis entreekaartjes gewonnen

Wij gaan op zaterdag, misschien tot ziens !!!!!

Geplaatst:

Als je een klantenkaart hebt van de Boerenbond krijg je ook korting een kaartje kost dan 5,- euro.

Geplaatst:
  • Auteur

Geplaatst:

of een printje van de kaart op de site van MergenMetz

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ga onderweg..ik heb ruilzaden ingepakt voor vrijdag en heb zin in de beurs en lezing. Misschien zie ik een van jullie daar?

Wie van jullie misschien ook gaat: veel plezier!

Geplaatst:

Ik ga zaterdag!

Laat je weten hoe het was jet?

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Veel plezier Appelvrouw !! Ik ga ook zaterdag, met een vriendin en haar man

Geplaatst:

Manlief zover gekregen om mee te gaan en onverwacht vrij, waarschijnlijk ga ik vrijdag ook!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:

we gaan zaterdag of zondag vanuit haarlem

wil er iemand mee?

Geplaatst:

Wij gaan ook zaterdag, volgens mij wordt t gezellig druk

Geplaatst:

De normale toegangsprijs is verlaagd van 25 euro naar 10 euro, maar iedereen van het forum kan dus voor 5 euro binnen. Ik vond het zeker de moeite waard voor 5 euro. Als ik 25 euro zou moeten betalen dan zou ik dat wel erg veel vinden. De americahal is zoals Jorieke al aangeeft niet echt spectaculair. Maar er stonden zeker interessante stands en ik heb er een paar leuke dingen kunnen kopen.

Ik ben bij 2 workshops/lezingen geweest, bij 1 hiervan ben ik na 15min. stilletjes vertrokken (ik noem geen namen) omdat ik er niets aan had en een deel van de informatie die gegeven werd niet helemaal klopte. De andere lezing vond ik leuk om aan te horen. De lezingen worden natuurlijk wel allemaal verzorgd door bedrijven met enig commercieel belang. Al met al vond ik het de moeite waard en zou ik het voor dat geld zeker niet willen missen.

Geplaatst:
  • Auteur

Leuk Frank, ik verheug me op morgen als ik ga! geen probleem met het binnenkomen met een foto als bewijs?

Geplaatst:

Ik heb het boerenbond pasje gebruikt, was makkelijker maar ik verwacht geen probleem met de foto. Volgens mij gaan ze er wel een beetje vanuit dat nagenoeg iedereen voor 5 euro binnenkomt. De dag voor de beurs is besloten om de normale entree te verlagen van 25 naar 10 euro een korting van 60% Ik vond onder andere de stand van detuinenvanweldadigheid leuk. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal van de beurs vinden

Geplaatst:

Appelvrouw, hoe was het ??

Geplaatst:
Appelvrouw, hoe was het ??

Ik denk dat Jet nog lang niet terug is

Haar verslag volgt vanavond of morgen

Geplaatst:

Ik dacht dat ze gisteren ging

Geplaatst:

Nu we zijn net terug na 2 uur rijden 120 km per uur! Wij vonden het een intersante beurs,maar het is niet mogelijk om alle lezingen en de beurs te bezoeken .Wij moesten echt om 3 uur weg en we waren er om10.45 .Had 4 lezingen genoteerd maar we konden de 1'ste en de laatste voor 15.00 uur bezoeken en tussen door de stands.Ook weer wat geleerd we zijn nooit te oud of eigenwijs om te leren!!

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik vond het heel leuk! Ook van hier 120 km rijden, maar de moeite waard! Gezellige dag gehad en idd weer wat nieuwe dingen geleerd!

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben ook terug, en errug tewvreden thuisgekomen. Ik was met een paar vriendinnen, en we hebben nog lekker lang in een restaurantje gezeten en nagekletst.

Als allereerste moet ik zeggen dat ik heel erg genoten heb van de lezing van fransje de waard over de permacultuur, daar voelde ik me echt op mijn plek, en ik begin zo langzamerhand te denken dat hier veel voor mij inzit.

De tuinen van weldadigheid"die konden de vraag naar aparte aardappelpoters, knolcapucien,oca en nog een knolletje waar ik de naam niet meer van heb nauwelijks aan..een stond voortdurend een dikke rij voor hun kraam. Er zijn verschillende kruidenstands, heel veel zadenboeren De boerenbond heeft de grootste stand en geeft aan iedereen die zijn emailadres invult een vette plastic boerenbontjesmotieftas weg met daarin enkele tijdschriften en een hoop reclame. Er stonden mensen die alles in de blender stoppen om er sap van te maken om zoveel mogelijk groente en fruit binnen te krijgen er is een mooie stand van de uitgever van permacultuurtuinen waar je ook veel veltboeken kan kopen..enz en z..ik moet nu weg..benieuwd hoe jullie het vandaag hebben...

Geplaatst:

Dat klinkt positief !!! Wij gaan straks en denken er rond 11 uur te zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.