Geplaatst: 20 februari 201114 j Wie heeft ervaring met deze boon, ik had hem niet besteld maar er was iets anders niet en hadden ze er deze bij gedaan als vervanging.Ik heb even op internet gekeken en kon er niet veel over vinden? Wanneer moet ik ze zaaien e.d. Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 20 februari 201114 j Vrij wel alle bonen kun je vanaf half mei buiten zaaien. Wat had je trouwens besteld, wel iets vergelijkbaars? Anders stuur je het gewoon terug toch? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 20 februari 201114 j Auteur Wat ik besteld had was niet meer voorradig toen vroegen ze of ik mijn geld terug wilde of wat anders en toen schreef ik verras me maar hahahahha nou verrast was ik want ik ken de hele boon niet!! Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 20 februari 201114 j Als ik wat bestel (bij vreeken bijvoorbeeld ) dan zet ik het vinkje "geen vervangers" juist altijd uit. Maar dat komt ook omdat ik dan alleen maar soorten bestel waarvan ik dan ook echt dat type of die kleur van wil hebben. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 februari 201114 j Ja ik kies ook geen verassingen, nouja je boon is vast lekker staat er geen info. op het zakje ? Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.