Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb |Chayotes geruild met Erny, Dennis, Eva, Thea. Ik heb er 6 meegenomen, maar na inspectie net in de doos waar ik ze voorzichtig heb neergelegd zien de drie kleintjes er erg verdroogd uit. De drie grote niet, die hebben ook grotere uitlopers.

Wie van jullie 4 wil de ruil afblazen, of van mij in het najaar verse chayote krijgen?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Heel lullig misschien... maar ik ben erg benieuwd naar dat prachtige lelijke ding. Dus wil mijn ruil graag door laten gaan...

Geplaatst:

En die van Thea moet ook doorgaan, want ze is er niet eens.

Eva, ik ga op je gevoel spelen..ik regel in het najaar verse chayotes voor je, kan je ze zelf de winter doorhelpen..ok? Of je komt ze halen..in Fr heb ik er nog twee in de pot staan)

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Oja, daar wilde ik ook nog een update over geven...

Bij mijn Chayote begon de uitloper van bovenaf te verdrogen... steeds verder... en verder...

En toen heb ik 'm boven de laaste knoop afgeknipt. Op hoop van zegen.

En... daar loopt ie nou weer mooi uit en ook van onder de grond komt er een nieuwe uitloper bij.

De bovenste uitloper is alweer zo'n 4 cm lang en de blaadjes en "klimsprieten" zijn ook al aanwezig.

Heb er gelijk net maar een stokje bij gestoken.

Spannend ding!

Geplaatst: (aangepast)

Ja dat vind ik ook heb al een beschut plekje gevonden voor buiten.Maar nu staat hij binnen.

aangepast door Gast

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik heb ook nog een chayote die het doet..die heb ik van de buurman gehad, want de andere waren dood gegaan. Goed om te horen dat er eentje nog is gaan groeien na het afknippen!

• Nieuwe aanmaken...