Essie28 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Voor het maken van verhoogde bedden in onze moestuin zijn we op zoek naar houten planken. En voor de koude kas zijn we op zoek naar ruiten. Heeft iemand nog iets liggen wat we mogen hebben/overnemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sovreze Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Ik denk dat er weinig tuinders zijn, hier op het forum, die dat zelf niet al heel goed kunnen gebruiken.Misschien even op marktplaats.nl kijken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essie28 Posted February 10, 2013 Author Share Posted February 10, 2013 Ja toen ik dit stuurde dacht ik al wel dat ik zo'n antwoord zou krijgen maar ja ik dacht ik probeer het toch. Vaak krijg ik dan ook nog wel eens een goede tip waar ze goedkoop te koop zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 ... En voor de koude kas zijn we op zoek naar ruiten. Heeft iemand nog iets liggen wat we mogen hebben/overnemen?Ik heb niets voor je liggen, maar je zou eens kunnen kijken in de koopjeshoek bij Ikea. Daar hebben ze onregelmatig licht beschadigde deuren voor vitrinekasten compleet met scharnieren. Die zijn nog heel goed bruikbaar voor een koude bak. Prijs enkele euro's.Misschien heb je ook wat aan deze site: www.kringloopbouwmaterialen.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Essie, wij hebben die van ons gemaakt van gratis pallethout..de niet behandelde soort!!!Pallets staan vaak gratis op te halen op marktplaats of in de buurt Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essie28 Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 Dank jullie voor de tips! Ik ben er druk mee bezig:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts