Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

in de potgrond zit voeding voor 8 weken.

en ik denk dat over acht weken de tomaatjes wel groot genoeg zijn om ze in de tuin te planten. dan is het ook al half mei geweest

Geplaatst:

hoi Dennis,

Als ik de plantjes verspeen voor de eerste keer gaan ze in verse potgrond en daar voeg ik korrels voor tomaten aan toe die een half jaar mest blijven afgeven. Dan is het kwestie van op tijd de volleg grond in met kluit en al en goed water blijven geven.

Geplaatst:
Diegene met die knik? Jammer..

11 dagen later.. Erg raar geval!

1 -> Hij viel en kreeg een knipje

2 -> Enkele dagen viel hij om, stierf er wat blad af. Plantje ging dood zei ik.

3 -> Nu? Hij ligt in een rare vorm , door het knikje en het afsterven.. maar tot mijn grote verbazing groeit er nu weer blad uit Er is leven na de dood! Hij ging toch echt dood, maar groeit nu weer!

Ach hij zal denk nooit meer tomaatjes kunnen dragen, of hij moet heel veel ondersteuning krijgen. Laat hem wel groeien, ben nieuwschierig hoe het afloopt, maar hij leeft dus als nog..!

Geplaatst:
Ach hij zal denk nooit meer tomaatjes kunnen dragen, of hij moet heel veel ondersteuning krijgen.

Verschrikkelijk . Zo'n jong plantje en nu al gehandicapt

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hij leeft nog hoor, die slimmerd is gewoon gaan doen als of hij een stekje was na het vallen.. Krijg er nog echt vertrouwen in dat hij wel goed vrucht gaat dragen! Binnenkort maar even verspenen, ligt nu wel erg kwetsbaar!

Ik moet eerlijk zijn.. ik vind zijn bladeren er groener en gezonder uitzien dan de oudere planten, wie weet komt dit omdat deze nog nooit buiten is geweest?

2v31rnl.jpg

2wdrcpl.jpg

Ben toch blij dat ik hem niet in de vuilnisbak gegooid heb

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...