jeroenm Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Een tijdje geleden heb ik bij de karwei een framboos-boompje gekocht en in mijn tuintje gezet. Hij is alleen nog niet uitgelopen en ziet er nu zo uit: Gaat deze het redden of valt hij nog te redden? Er zit werkelijk geen enkele uitloper aan... Quote http://www.kinderfilmpjes.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruithapje Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Krab voorzichtig een beetje aan de stok, als die nog groen is dan komt het wel goed. Ik heb begin april een aantal struiken geplant en er zijn er van de 10 nog maar 2 uitgelopen, eentje begint nu volgens mij ook uit te lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Hier staan ook nog planten die niet zijn uitgelopen. Frambozen zijn "niet stuk te krijgen", dus zou me niet zo heel erg druk maken. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Moet ik wel zeggen, dat déze er wel erg triest bij staat hoor met die kleuren , met name onderaan het stammetje ( of is dat opgespatte grond en geen schimmel ? ) Zo'n ding van de Karwei ? Het kán nog, dat wel ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Zeker als het een stammetje van een herfstframboos is, kunnen er tot ver in juni nog de eerste scheuten komen. Dat gamma spul (kleinfruit, druiven, struiken) was dit jaar echt grote rotzooi! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroenm Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Ik ga het stammetje eens verder bestuderen Ik had ook een bessenstruik gehaald en die loopt wel goed uit, alleen de bramen dan weer niet. Quote http://www.kinderfilmpjes.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts