kromkommer Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Na het nachtelijke bezoek van een rover is het kippenhok één disaster.zo was het gisterenzo zag het er deze morgen uit Quote
jasmin Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Aaaah, wat sneu nou.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
RobO Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 drama, voel met je mee, rover= , koop een gun? Quote
Terra nullius Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Ocharme die kipjes... maar het kan echt wel vermeden worden door ze 's nachts op te sluiten.... Quote
Danuta Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Zonde, erg spijtig, daarom zitten hier alle kippen in de nacht opgesloten....alle hokken zijn ondoordringbaar voor wat dan ook, van muis tot vos...... Quote MVG Danuta
geedee Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Wat zonde!! Weet je al wat het geweest is? Denk je een vos of marter of zo?? Quote
Danuta Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Maak je hok afsluitbaar, dat is het enige wat ik je aan kan raden. Kijk heel je hok na of er geen sluiproutes zijn (ventilatieopeningen etc waar bvb een marter of rat toch nog binnen zou kunnen komen) en sluit af in de avond als de kippen op stok zijn. s;Morgens vroeg kan de boel weer open. Wij maken hier bij zonsopgang en zonsondergang onze standaard rondgang ( 4 kippenhokken) Overdag lopen de honden regelmatig rond dus ook dan hoeven we niet bang te zijn voor vos of marter. Het spijt mij dat je dit zo moet meemaken , een treurige les helaas........ MVG Danuta Quote MVG Danuta
meekje Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 Wat een akelige ervaring Heb je zulke leuke kippetjes en dan dit!Sterkte... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Agnetha Geplaatst: 22 mei 2013 Geplaatst: 22 mei 2013 He bah! Wat naar! Dit is niet leuk. Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Erny Geplaatst: 23 mei 2013 Geplaatst: 23 mei 2013 Wat een slachtpartij.... heeft dat 's nachts niet enorm veel kabaal gemaakt? Sneu hoor voor je... De kipjes voortaan dan maar 's nachts binnenhouden voortaan... Quote
dennislp Geplaatst: 29 mei 2013 Geplaatst: 29 mei 2013 Moet er niet aan denken, iew, echt akelig! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
benetton Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 Verschrikkelijk Wat ik raar vind, volgens mij (wat ik zie), lijken de kippen nog heel op de foto... Waarom worden ze dan niet helemaal opgegeten? Quote Een ware prutser/beginneling
kromkommer Geplaatst: 4 juni 2013 Auteur Geplaatst: 4 juni 2013 sommige lagen inderdaad nog heel, drie waren er zonder kop en twee waren verdwenen.Intussen vond ik een gat gegraven onder de afsluiting wat op een vos duid.groetjes Quote
zoniet Geplaatst: 4 juni 2013 Geplaatst: 4 juni 2013 een vos zal vaak, zeker als ze jongen hebben, zo veel mogelijk kippen dood bijten en alleen mee nemen wat hij kan dragen, eten op locatie doen ze zelden Quote
Danuta Geplaatst: 8 juni 2013 Geplaatst: 8 juni 2013 Dat niet alleen, een vos doodt alle kippen in het hok als het kan, dan is er weinig lawaai, minder kans op ontdekking of haan die hem aanvalt... daarna neemt hij dat wat hij dragen kan.... MVG Danuta Quote MVG Danuta
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.