Geplaatst: 12 maart 201114 j Mijn buurman, die een behoorlijke moestuin heeft, heeft op zijn land een ding liggen dat mij ook wel handig lijkt. Ik noem het een sleuven of voor trekker, maar ik denk dat het anders heet. Iemand een idee? Je kunt natuurlijk zo`n ding ook iets kleiner maken voor de afmeting van jou moestuin bedden. Het is een ding om mooie rechte rijtjes te maken.
Geplaatst: 12 maart 201114 j Ik zou ook zeggen een sleuventrekker, geen idee verder. Je hebt wel de ideale locatie he! Lekker vanuit je moestuin een potje voetbal kijken!! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 12 maart 201114 j Auteur Yep! Oudste club van Rotterdam [Transvalia] maar ze verliezen iedere zaterdag. Ze staan onderaan
Geplaatst: 12 maart 201114 j Hihi, ik wilde vanmorgen nog iets schrijven bij mijn post over voetbalclubs, verliezen en Rotterdam, kon me toen nog net inhouden Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 12 maart 201114 j Auteur Maar goed, zou het nu handig zijn om zoiets [in het klein] te maken. en hoe doen jullie dat. Iemand tips om je plantjes mooi op rijen te krijgen? [Want het oog wil ook wat natuurlijk]
Geplaatst: 12 maart 201114 j Gewoon twee stokjes met een touwtje ertussen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 12 maart 201114 j is gewoon een regeltrekker .makkelijk voor zaden dit ondiep gezaaid moeten worden
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.