hansm Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Ik bedoel dat plekje net na de snavel bijna eraan vast schuin richting oog, is dat een geel plekje met veertjes of een plekje met huid zoals de kam/lellen ? Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 Nee, dat zijn echt veertjes. Net als bij dat hennetje, die ik je eerder liet zien (waarvan dit het haantje is). Deze heeft net wat minder geel in zijn 'gezicht' dan het hennetje. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Oke grappig nouja je mag best trots zijn op j mooie kuikens Quote Players only love you when they're playing.
thea Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 Waar het kammetje kom/zit. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 De kuikens groeien keihard, de nieuwe lading begint nu weer uit te komen. Er zijn iig alweer een stuk of 8 eieren aangepikt. Joep heeft een heel mooi hok (binnen) gemaakt voor de grotere kuikens. Zo zitten de haantjes en hennetjes apart, maar zien ze elkaar nog wel Ook slapen ze onder dezelfde lamp. En groot voordeel: er kunnen geen muizen of ratten bij ze komen. Niet bij het voer en niet bij de kuikens Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Cool, das vast wel nodig nu je zoveel kuikens krijgt een mooi veilig hok hebben jullie denk ik veel plezier van. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 Idd, ik zal er later deze week eens een foto van maken. Is nu nog even niet te doen met de rode lampen die er hangen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Marieke Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Jorieke, vanaf wanneer bouwen jullie de warmte met lamp ongeveer af? Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 Ik hang hem steeds wat hoger. Gaan ze allemaal op een stapel onder de lamp liggen, dan hebben ze het te koud. Liggen ze in een kring, van de lamp af, dan hebben ze het te warm Het is nu 's nachts weer wat kouder, maar zodra het warmer wordt dan bouwen we het verwarmen nog meer en sneller af. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Zojuist alweer het 1e hennetje (van de 1e lichting) verkocht Op naar de rest! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Dat was even tien bladzijden genieten.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2012 Auteur Geplaatst: 16 april 2012 HEE! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 16 april 2012 Geplaatst: 16 april 2012 Die is echt boos Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2012 Auteur Geplaatst: 16 april 2012 Killer kuiken! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 16 april 2012 Geplaatst: 16 april 2012 moeder vreemd gegaan met wedstrijdvechthaan Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 De hennetjes van de 1e lichting van dit jaar, zijn verhuisd naar buiten! https://www.moestuinforum.nl/blog/Jorieke123/index_b-696.html Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Kreeg een mail van welkoop kipworkshop http://www.boerenbond.nl Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 5 mei 2012 Auteur Geplaatst: 5 mei 2012 Hoe is het met je kuikens Marieke? Hier doen ze het goed. Er is alweer een nieuwe lichting naar de buitenren gegaan. De kipjes van de 1e lichting verkopen goed, ik moet nog oppassen dat ik er nog wel wat overhoud (voor onszelf, en voor Greetje) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Niet teveel weg doen he, heb je straks geen verse eitjes meer.En er gaat niets boven eitjes van eigen kippies Quote
Bubbels Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 20 Mei verwacht ik ca 6 kuikens. Wij hebben wyandotte-kruisingen die al broeds worden als ze het woord "ei" horen, dus er liggen eieren voor de buren onder, waar geen hen de behoefte lijkt te voelen 21 dagen op haar nest te blijven liggen. Er liggen 2 barnevelder eieren onder en 4 eieren van onze lakenvelders. Ben weer heel benieuwd! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Jorieke123 Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Geplaatst: 3 juni 2012 We hebben weer wat kuikens, nog een laatste beetje van 2 wyandotte dames en een zijdehoender haan. Echt geen gezicht, maar wel lachen Zijdehoenders hebben van die aparte pootjes, met 1 extra teen: We hebben ook al 3 oudere kuikens van die combi, en die hebben veren zoals een wyandotte, en een pluk 'haar' op hun kop en aan hun poten zoals een zijdehoender Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bubbels Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 Wat een geweldig kuiken. Heb je een foto van de grote kruisingen? Lijkt me inderdaad een leuk gezicht. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
MoesNique Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 Ow wat een prachtexemplaar en met bevederde pootjes zie ik Gefeliciteerd, zal duimen dat er hennetjes bij zitten Quote De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Jorieke123 Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Geplaatst: 3 juni 2012 Ik ga het proberen Bubbels! Maar het zijn echte ren-koekoekjes geworden, ze staan geen seconde stil. @Moesnique: voor zover ik kan zien, zitten er wel wat hennen bij. Die krijgen over het algemeen als eerste veertjes, en daar lopen er een paar van tussen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.