neel Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 Beste mensen, ben dankbaar voor dit forumIk heb een moestuin gekregen (volkstuin) in het bos.Eerst heb ik al het onkruid verNu volgt een eerste (en laatste keer als het goed is) spitten.Sommige mensen vertellen me dat ik per rij spitten, de meeste wortels er best al uit vios (intensief maar belonend werk omdat er nadien minder onkruid groeit).Anderen zeggen:maak je niet druk, de zon droogt het grootste deel wel uit en je zal toch altijd wel onkruid erna moeten blijven 'temmen'.Wat is nu het beste?Ps..Het is kleigrond Quote
RobO Geplaatst: 18 juni 2013 Geplaatst: 18 juni 2013 hoe schoner des te schoner...als je er nu zoveel mogelijk zooi uit haalt heb je straks meer plezier met vaste planten maar ook groenten Quote
neel Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Geplaatst: 19 juni 2013 Ok!dank voor de bevestiging!ik neem er nu mijn tijd voor zodat ik straks minder werk heb met wieden. fijne dag nog Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.