jootje Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Vorige week de piepers geoogst. Staan buiten lekker te drogen, maar nu worden ze wat groenig? Kan ik deze piepers nog eten? Ga ze zo naar de kelderkast verhuizen. Heeft met het licht te maken denk ik, maar vorig seizoen heb ik ze ook buiten gelaten om te drogen en toen kregen ze niet die groenige waas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Dan heb je ze te lang buiten laten liggen!En het groene is giftig. Als je dat eraf kunt snijden en eronder is het nog geel, dan is dat volgens mij wel nog gewoon eetbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 Nu gauw donker zetten, en de groene exemplaren dik schillen en binnenkort opeten. Als ze tenminste gelig zijn onder dat groen (zoals Bio-Fee al aangeeft). Doe ik ook, en ik leef nog steeds Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts