bio-fee Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Ik heb dit jaar voor het eerst Welsh Onion gezaaid en op het zakje staat dat het een plant van wel 70 cm hoog kan worden. Op het plaatje lijkt het ook een flinke plant te zijn.Bij mij ziet het er echter meer uit als bieslook: net zo hoog en net zo dik. Wel smaakt het anders, een beetje knoflookachtig, een fijn en lekker aroma. Maar ik had dus verwacht veel grotere planten te krijgen! Ik heb ze op 3 verschillende plaatsen gezaaid, in 2 potten (met verschillende soorten potgrond) en ook in de volle grond. Dit in de hoop dat de plant op een andere plek wellicht groter zou worden. Maar nu begin ik me af te vragen of hij wel groter (en dikker) hoort te worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Bio-fee, dat ge daar niet op gedacht hebt, jammer hoor. Die 'Welsh ognion' die wil gewoon in Duitsland niet gedijen, wat had je gedacht Verder zou ik ook niet weten waarom hoor, te lang geleden dat ik soldaat was in bezet Duitsland, van 1959, al een tijdje nietwaar. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Ze worden elk jaar groter. Die van mij zijn nu 4 jaar oud: Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 Oh kijk Jorieke, dat lijkt nog eens ergens op!Dus ik moet gewoon nog wat geduld hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 De planten die een jaar of 2 jonger zijn die zijn ook al mooi aan de maat. Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts