prettig gestoord Geplaatst: 29 september 2019 Geplaatst: 29 september 2019 Aangeboden: Watermeloenzaden gekocht houdbaar t/m 2022!Van allen 3x4 zaden beschikbaar TyulpanProdyuserAlaya UlybkaKholodokBorsisfenYanusyk (geel)Dlinnomer F1Northern Triumph F1 Paprikazaden gekocht houdbaar t/m 2022 Sweet Pepper Krasnyy Velikan (rood) 5x 8 zadenSweet Pepper Asti Yellow 5x 8 zadenPeperone Nocera Rosso 5x 8 zadenPepper bychok (geel) 3x 6 zadenChilly Pepper Zolotoy Rog (geel) 5x 6 zaden EIGEN OOGST 2019Rode chilly pepers heet 10x 10 zadenZeer grote gele blok paprika 4x5 zaden GEZOCHT OlifantenknoflookStoksnijbonenZaai uienGewortelde vijgsoorten Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
tuinLB Geplaatst: 29 september 2019 Geplaatst: 29 september 2019 Stoksnijbonen heb ik wel voor je. Oogst 2019 ( moet ze nog van de struik halen en drogen.) Ik heb wel interesse in de paprikazaden van eigen oogst Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 september 2019 Geplaatst: 29 september 2019 Zou ik ook wat van die gele grote blokpaprika-zaden mogen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 29 september 2019 Geplaatst: 29 september 2019 O zijn dat die beroemde Tjernobyl paprikas PG ? Dan wil ik ook als het mag Jootje bestelde net de voor haar gereserveerde olifantentenen af ( 2 a 3) dus die kunnen naar jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 2 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2019 O zijn dat die beroemde Tjernobyl paprikas PG ? Dan wil ik ook als het mag Nou, Haaksbergse paprika’s dan Maar ja, dit jaar “maar” 467gr voor de grootste.Zijn dikwandige paprika’s, kleuren van groen naar geel. Jorieke, TuinLB en appelvrouw dus zaden Jootje, jij ook? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Claudy Geplaatst: 3 oktober 2019 Geplaatst: 3 oktober 2019 hallo, Heb wel interesse in Sweet Pepper Krasnyy Velikan Heb nog wel wat stoksnijbonen groetjes Claudia Quote
prettig gestoord Geplaatst: 4 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2019 @claudy, top neem ik voor je mee Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.