Frans D Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Onlangs bekeek ik het forum via mijn mobiel en kreeg tot mijn schrik een reclame van Round Up te zien.Naar ik aanneem zal dit niet naar wens zijn. Volgens Google zelf bestaat er de mogelijkheid om bepaalde advertenties niet te laten zien via Adsense.https://support.google.com/adsense/answer/180609?hl=en Quote
Jorg Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Hallo Frans, Dank voor de melding. Lijkt mij een goede advertentie om toe te voegen aan de geblokkeerde advertentiekanalen. Weet je toevallig of de advertentie verwees naar roudup zelf (www*roundup*nl) of naar een webshop? Dan kan ik gericht blokkeren. Voor nu heb ik de categorie "Ongedierte- en onkruidbestrijding" tijdelijk geblokkeerd, maar dat betekent ook dat ecostyle, dcm, etc geblokkeerd gaan worden, die wel wenselijke advertenties hebben. Quote
Frans D Geplaatst: 20 april 2017 Auteur Geplaatst: 20 april 2017 Hallo Jorg, Ik heb vanmiddag foto's gemaakt toen het weer gebeurde. Quote
Jorg Geplaatst: 21 april 2017 Geplaatst: 21 april 2017 Top! De desbetreffende website is geblokkeerd. Quote
Frans D Geplaatst: 20 juni 2017 Auteur Geplaatst: 20 juni 2017 Belangrijk is ook te vermelden naar welke website de advertentie verwijst. Quote
Jorg Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 Als dat mogelijk is graag, ik kan niet goed lezen wat er onder staat. Bedankt voor de melding in ieder geval. www*roundup-tuin*nl is geblokkeerd een tijdje geleden. Quote
0xygen Geplaatst: 20 juni 2017 Geplaatst: 20 juni 2017 robigus*eu/ Is ook echt een pagina met alleen round up Quote
Jorg Geplaatst: 22 juni 2017 Geplaatst: 22 juni 2017 Bedankt, geblokkeerd. @oxygen: heb het linkje even onklaar gemaakt in je post, anders krijgen ze alsnog promotie in de vorm van linkbuilding (hoger in de zoekresultaten bij linkjes vanaf andere websites) Quote
loes Geplaatst: 22 juni 2017 Geplaatst: 22 juni 2017 dat was dus waarom ik geen klikbare link heb geplaatst ik kon de sitenaam ook niet volledig ontcijferen maar door de advertentietekst in google te gooien kwam de site direct omhoog (natuurlijk in een incognito venster want anders zit ik later alsnog met de reclame op andere sites) Quote
Waaslander Geplaatst: 8 oktober 2018 Geplaatst: 8 oktober 2018 Eindelijk is het verboden in België sedert zaterdag . Wat krijg ik te zien bij het lezen op deze site ja juist reclame van deze producten . Jorg je heb een PB met print schreem Quote
donaldk Geplaatst: 8 oktober 2018 Geplaatst: 8 oktober 2018 Dit is wel een dure, inmiddels 40 euro voor liter laag gedoseerde versie. Ik zie dat ze vorig jaar adverteerden met 14,95. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.