Cupcakeje Geplaatst: 5 juli 2017 Geplaatst: 5 juli 2017 (aangepast) hallo allemaal, super veel zin in morgen Alle stekjes staan klaar! Vandaag nog even de lijst gecontroleerd en dat was maar goed ook want ik miste een stekje dus die vandaag nog even gemaakt en nu klopt alles weer. Nog wat extra stekjes gemaakt van chocolade munt, foxley tijm en een Citroën tijm voor de stekjes tafel. Mocht je nog interesse hebben in een van de extra stekjes kan dat verder is de lijst vanaf nu gesloten Ik kan stekken: Normale tijmcitroen tijmFox ley tijm ( delen geel en paarse bloemen)OreganoNormale salieBonenkruidRozemarijnLavasAardbei muntGewone munt Chocolade munt Framboos fall goldRode framboos naam onbekendJapanse wijnbesEventueel aalbes jonkheer van tetsAardbei ostaraAardbei Elsanta 1x sanseveria stek Zaadjes :Zelf gewonnen zaad van de erwten van jorieke worden hoog en zijn lekker. Productie is goed. (2017)Paksoi (zelf gewonnen 2017) kiemkracht is getest( het geknoeide zaad komt overal op zonder doorschieten ) Ik zoek nog: Moestuin: paarse salieKnoflook tenen voor winter knoflookStekje van Siberische erwt Stekje of zaadjes van de rank spinazieAsperge klauwen Purple passion stekje framboos purple mixBorlottibonen zaadBolletje oerpreiKoriander stekjeBijzondere tijm stekjes Eucalyptus Kamille stekje Lavendel stekje Bloemen : Dahlia's vooral orange / rode/ paarse en roze vind ik mooi. Ik heb op internet een aantal varianten gezien zoals Apple blossem , irish pinweel, waltzing matilda, big brother dus heb je die toevallig over of iets wat er op lijkt helemaal gaaf!Pioenroos baby redPioenroos zalmroze canary BrilliantHibiscus struik stekje Ik neem mee voor: Jorieke stekje foxley tijm en oude zaadjes ( geen tomaat) + 20 euro voor vlees Charly Ik zal een rode framboos meenemen Een wijnbes. En een fox ley tijm Nashuada 1 keer rode framboos 1x fallgold framboos Ciska Citroën tijm & foxley tijm Balkon tuinder Citroen en fox ley tijm Jet - sanseveria stekje Koolrabi- aardbeien munt , fox ley tijm Claudy aardbei munt Ik krijg Zaadjes van de spinazie en oost Indische kers + paarse salie van charly Paarse framboos en kamille eventueel pronkbonen van ciska calendula zaadjes van balkon tuinder korianderzaad van koolrabi Sibirische erwt stek + bijenwas en 2 kilo varkensvlees van jorieke ? Lavendelstekje van HenkG 14 oktober 2017 aangepast door Gast Quote
Ciska Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Jij zocht nog een paarse framboos? Zal ik die van mij proberen te stekken? Vruchten gisteren voor het eerst geproefd, volgens thuiskok is smaak eerder als braam en vorm als framboos. Ik vond smaak wat vlak, niet zuur niet zoet, maar misschien in confituur of in gebak verwerkt wel erg lekker? Vruchten zijn echt stevig, steviger als framboos en braam.....Dus dat gaan we nog proberen Quote
Cupcakeje Geplaatst: 9 juli 2017 Auteur Geplaatst: 9 juli 2017 Ow graag ciska ! Zijn alleen al gaaf van kleur om met de andere gele en roze frambozen in een salade te verweken Quote
Ciska Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Okidoki ik ga hem voor je stekken en afleggen....wil kijken welke methode het snelst gaat Quote
Cupcakeje Geplaatst: 9 juli 2017 Auteur Geplaatst: 9 juli 2017 Ow daar ben ik ook wel benieuwd naar ! Quote
Ciska Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Ehhhh..ik heb denk ik tegen die tijd ook wel zaden van de calendula, daar niet van ....maar volgens mij had je die ruil met BT Quote
Cupcakeje Geplaatst: 9 juli 2017 Auteur Geplaatst: 9 juli 2017 Hahah zit ik weer alles door elkaar de halen op de telefoon.. haha op de pc heb ik daarom maar meerdere tabbladen open ik heb het veranderd Quote
Charly Geplaatst: 26 juli 2017 Geplaatst: 26 juli 2017 Hi Cupcakeje, Mag ik mijn mogelijke aalbesstek ruilen voor een beetje Fox ley tijm?Dan krijg jij van mij paarse salie nog sowieos. (Mits het stekken lukt, maar heb een flinke plant, dus zou moeten lukken...) Quote wees bevriend met kleine dingen
Cupcakeje Geplaatst: 26 juli 2017 Auteur Geplaatst: 26 juli 2017 Ik heb hem er bij gezet, ga hem van de week delen. Hij is flink gegroeid dus zal wel kunnen. Ik kan de aalbes alsnog stekken hoor, geen probleem Rn de paarse salie wordt ik wel heel blij van ☺ Quote
Cupcakeje Geplaatst: 1 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2017 Zo alle gevraagde stekjes staan klaar op dr aalbes na. Die maak ik morgen want wij moeten nu weg. Dan heb ik deze stekjes nog die nog een nieuw huis zoeken. Ik neem ze sowieso mee naar de stekjes tafel. Maar als je ze graag wilt kan ik ze ook gewoon voor je apart houden. 2x grotere aardbeien munt stek2x kleinere aardbeien munt stek1x fall golf framboos stek2x sanseveria stek Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 o lollig,ik wil wel een sanseveria..dat is lang geleden. Een echte omaplant..dus ik ben er eindelijk voor op leeftijd Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
koolrabi Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Ik heb wel interesse in een aardbeienmuntstek. Ik ben nog niet zover met mijn ruillijstje maar wie weet is er straks iets voor je bij. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Cupcakeje Geplaatst: 1 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2017 o lollig,ik wil wel een sanseveria..dat is lang geleden. Een echte omaplant..dus ik ben er eindelijk voor op leeftijd Haha als dat geen goede reden is weet ik het ook niet. Ik bewaar er een voor je Quote
Cupcakeje Geplaatst: 1 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2017 Ik heb wel interesse in een aardbeienmuntstek. Ik ben nog niet zover met mijn ruillijstje maar wie weet is er straks iets voor je bij.En als het niet zo is dan is het ook goed ! Ben al lang blij dat ik wat kan geven ! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2017 Lijstje is weer ge-update. Nu ook met de vraag van vriendlief of iemand toevallig een stekje heeft van een hibiscus struik. Wij hebben al een witte hibiscusboom dus een andere kleur zou helemaal top zijn Quote
koolrabi Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 Ik vind die Fox ley tijm ( delen geel en paarse bloemen) wel interessant. Mocht je die voor me hebben, graag. Ik heb wel korianderzaad voor je. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Cupcakeje Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2017 Ik zal hem nog een keertje stekken. Daarna laat ik hem lekker met rust Quote
Cupcakeje Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2017 hallo allemaal, super veel zin in de volgende MTFD. Dus hier ook mijn ruillijstje voor oktober. Het lijstje is voorlopig en zal voor oktober nog wel een paar keer veranderen Ik kan stekken: Normale tijmcitroen tijmFox ley tijm ( delen geel en paarse bloemen)OreganoNormale salieBonenkruidRozemarijnLavasFramboos fall goldRode framboos naam onbekendJapanse wijnbesEventueel aalbes jonkheer van tetsAardbei ostaraAardbei Elsanta 1x sanseveria stek Zaadjes :Zelf gewonnen zaad van de erwten van jorieke worden hoog en zijn lekker. Productie is goed. (2017)Paksoi (zelf gewonnen 2017) Ik zoek nog: Moestuin: paarse salieKnoflook tenen voor winter knoflookStekje van Siberische erwt Stekje of zaadjes van de rank spinazieAsperge klauwen Purple passion stekje framboos purple mixBorlottibonen zaadBolletje oerpreiKoriander stekje Bloemen : Dahlia's vooral orange / rode/ paarse en roze vind ik mooi. Ik heb op internet een aantal varianten gezien zoals Apple blossem , irish pinweel, waltzing matilda, big brother dus heb je die toevallig over of iets wat er op lijkt helemaal gaaf!Pioenroos baby redPioenroos zalmroze canary BrilliantHibiscus struik Ik neem mee voor: Jorieke stekje foxley tijm en oude zaadjes ( geen tomaat) Charly Ik zal een rode framboos meenemen Een wijnbes en een stekje proberen te maken van de aalbes. En een fox ley tijm Nashuada 1 keer rode framboos 1x fallgold framboos Ciska Citroën tijm Balkon tuinder Citroen en fox ley tijm Jet - sanseveria stekje Koolrabi- aardbeien munt, fox ley tijm Ik krijg Zaadjes van de spinazie en oost Indische kers + paarse salie van charly Paarse framboos en van ciska calendula zaadjes van balkon tuinder koriander zaad koolrabi Quote
Cupcakeje Geplaatst: 16 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2017 Ik heb een stukje tuin achter de bessenstruik waar Het lastig is om onkruid te wieden. Maar het groeit er wel stevig. Ben opzoek naar een snelle en nuttige bodembedekker. Als iemand toevallig nog tijmsoorten kan stekken die ik nog niet heb zou dat heel welkom zijn ! Andere ideeen voor nuttige en goed groeiende bodembedekkers hoor ik ook graag ! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 6 september 2017 Auteur Geplaatst: 6 september 2017 Alle stekjes tot nu toe zijn aangeslagen. Ik ben alleen nog niet toegekomen aan de aalbessen stek. Die staat van het weekend op het programma. Ik kan eventueel ook mog chocolade munt stekken voor de liefhebber Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 september 2017 Geplaatst: 6 september 2017 Ik ga even kijken of ik die Siberische erwt kan zaaien, moet vast lukken Ik heb er wat staan, ik heb er nog nooit zaailingen onder zien staan. Maar hij schiet nu zijn zaden overal naar toe, dus ik ga zoeken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cupcakeje Geplaatst: 6 september 2017 Auteur Geplaatst: 6 september 2017 Ow top ! Ik hoop dat je ze kan vinden Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Alle zaadjes waren al weggeschoten, geen idee waarheen want er kiemt nooit iets. Ik heb nu 4 stekken gemaakt. Hopelijk slaan die aan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cupcakeje Geplaatst: 20 september 2017 Auteur Geplaatst: 20 september 2017 Geeft niks ben reuze benieuwd naar de stekjes Quote
Jorieke123 Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 ik ook Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.