Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Laatste Update ! Ruillijst Cupcakeje MTFD oktober 2017


Cupcakeje

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ow de dubbele witte lijkt mij wel mooi. Of het stekje nog aangaat slaan als de

Stok droog is weet ik niet. Kan je de stok misschien in kaneel steken en daarna in een potje met aarde ? Zo zou ik het stekken.

 

Wilde jij ook de chocolade munt of alleen de aardbei munt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle stekjes staan klaar! Vandaag nog even de lijst gecontroleerd en dat was maar goed ook want ik miste een stekje dus die vandaag nog even gemaakt en nu klopt alles weer.

Nog wat extra stekjes gemaakt van chocolade munt, foxley tijm en een Citroën tijm voor de stekjes tafel.

 

Mocht je nog interesse hebben in een van de extra stekjes kan dat verder is de lijst vanaf nu gesloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later ...
Ik ga even kijken of ik die Siberische erwt kan zaaien, moet vast lukken Ik heb er wat staan, ik heb er nog nooit zaailingen onder zien staan. Maar hij schiet nu zijn zaden overal naar toe, dus ik ga zoeken

 

Toen waren alle zaden al weggeschoten, en er kwam nergens iets op. Dit jaar heb ik vrij verse zaden gezaaid, en daar zijn nu al mooie stevige plantjes uit gekomen! Groeit supergoed. Dus als je nog wil, heb ik er een boel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...