bobo's tuin Posted August 15, 2013 Posted August 15, 2013 Hallo, Ik ben Arjan en woonachtig in de regio zuid-holland. Ben sinds dit jaar actief met (beginnend)tuinieren. Middels dit forum probeer ik zoveel mogelijk op te steken en te leren van iedereen. Ben dit jaar begonnen met tomaten,paprika's en wat exotische fruitbomen die ik via een collega kon krijgen. mijn intresses liggen meer in het rare en grappige van groente en fruit. Ik denk voor nu ff genoeg info, foto's volgen nog. Arjan Quote
roosmarij Posted August 15, 2013 Posted August 15, 2013 Hallo Arjan, welkom! Je bent op de juiste plek om op te steken! Ik blijf me verbazen over de enorme hoeveelheid gedeelde kennis op dit forum Veel plezier! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Stan Posted August 16, 2013 Posted August 16, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Recommended Posts