Missmass Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Hallo allemaal, Ik heb mijn zadencollectie eens nagelopen en ik heb een aantal zaden over. Misschien kan ik er hier mensen mee blij maken? Ik heb het volgende: - spaghetti pompoen zaden (circa 10)- zaden van de woestijnroos- Teunisbloem zaden- zaden van de witte reuzenafrikaan- zaden van de zeeschuim plant- zaden van de peper Madame Jeanette (ongeveer 20)- zaden van de rode mini paprika PB me bij interesse! Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Stan Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Je hebt een pb-tje van mij gehad. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Missmass Geplaatst: 23 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2013 Je envelop komt morgen met de post naar je toe! Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
bio-fee Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Jaaaaa Teunisbloem! Ik stuur je een PB. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.