geedee Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Ik ben op zoek naar een stek of plant van de klimmer Bruidssluier (Fallopia baldschuanica). Is er iemand die hem toevallig voor me heeft ...evt te ruil voor aardbeiplantjes of iets anders. Quote
zonnetje Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Wij hebben een bruidssluier staan groeit geweldig ,maar hoe kan ik hem voor je stekken .We knippen hem ieders week bij zo snel groeit ze . Quote
geedee Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 Je kunt er een top van afknippen en in een pot met grond laten wortelen. Kom jij ook naar de MTFD? Quote
zonnetje Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Nee kan ik helaas niet maar kan hem je wel gewoon opsturen zal er van de week verschillende stekken van maken en kijken welke aanslaan . Quote
zonnetje Geplaatst: 28 augustus 2013 Geplaatst: 28 augustus 2013 Hallo is er iemand die naar de MTFD gaat en over Tilburg komt ?Als dat zo mocht zijn zou die dan een stek kunnen meenemen voor Geedee. Quote
zonnetje Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Stekjes staan in potjes nu kijken of ze het gaan doen . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.