Unagi Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Hallo, Ik heb dit jaar aardbeien geplant, maar in een 1m² bak. Nu heb ik een deel van tuin uitgebreid en heb ik plaats voorzien om ze in volle grond te zetten, maar door omstandigheden heb ik dit nog niet kunnen doen. Ze staan dus nog allemaal in de 1m² bak en een aantal in potjes. Mag ik die bijvoorbeeld nog dit weekend in de volle grond steken? Of wat kan ik er best mee doen zodat ik volgend jaar toch wat aardbeien kan hebben ... Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 Het is nu wel lekker weer, maar je moet uitkijken met nachtvorst. Als je ze in de grond kan krijgen zonder de kluit te beschadigen is het misschien nog wel te doen. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts