zoniet Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 de hond van mijn buren is gisteren ontsnapt en heeft mijn ronquiere hen en een aantal van mijn kippen doodgebeten, dus nu ben ik opzoek naar een nieuwe hen voor mijn haan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Ik heb er vorige week nog een gezien op een kleindieren tentoonstelling maar daar heb je natuurlijk niets aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 De mijne zijn door een vos doodgebeten, jammer maar dat is het leven. Had ze in Dentergem gekocht. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoniet Posted December 8, 2013 Author Share Posted December 8, 2013 ik heb ze ook het liefst ergens uit midden-noord Nederland, misschien makkelijk om te weten anders moet ik er uren om gaan rijden en dan worden ze wel erg kostbaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts