Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Ach, we kunnen ook van een mol een olifant maken, volgens mij vielen de reacties hier allemaal behoorlijk mee hoor. En als ik het moet duiden zou ik toch zeggen dat de sneer dat mensen vooral NIET mochten reageren als ze het niks vonden toch wel het eea heeft uitgelokt, hoewel ik ook snap dat de eerste reactie topicstarter wat rauw op zijn dak viel. Wat dat betreft zijn we allemaal 'to blame', voor zover daarvan uberhaupt sprake van zou moeten zijn. Laten we het vooral niet groter maken dan het is!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Wat dachten jullie van een "Herkansing" ????

Dit topic leegmaken op de 1e post na.....en dan het dan overlaten aan de Mol-fans.....

Geplaatst:

Geedee, elke keer dat ik op 'Toon nieuwe berichten' klik komt er dan een resem berichten over de 'mol'.

Sorry hoor, maar bedankt, ook al kan men zeggen dat ik er niet hoef naar te kijken maar het is mijn gewoonte om praktisch alle nieuwe berichten te lezen.

Dat word dan zoals de reclame op TV, komt altijd op een ongewenst ogenblik.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:
  • Auteur

Precies, van mij mag dit topic ook gesloten worden. Geen hard-feelings hoor, maar deze community zit er duidelijk niet op te wachten. Ookal kan er misschien eens een uitleg komen over de babbeltuin, deze zin is niet duidelijk: "Hier kan je praten over alles wat niets met de moestuin te maken heeft. ".

Reacties dat mensen het geen leuk programma vinden e.d. vind ik prima, maar kritiek op het aanbod zelf vind ik persoonlijk vreemde eerste reacties. Komt het over als: 'Hoe waag je het dit aan te bieden!!'. De eerdere gemaakte vergelijking met een kroeg vind ik wel toepasselijk, ik vraag aan mensen: 'Doen jullie mee, ik weet nog wel een leuk spelletje' , dan wordt er ook niet gelijk gereageerd met: 'Wat een dom spel en hoe durf je het te vragen!'. Ik vind het niet erg dat mensen niet mee willen doen, of Wie is de Mol niet leuk vinden etc etc, maar het aanbod bekritiseren is wel erg raar. Ook op internet en fora's zijn er manieren zegmaar.

Ik heb dit spel in 2012 gemaakt, wat organisaties en fora's deden mee, mensen vonden het toen erg leuk, dus ik dacht: 'Goh, wellicht iets voor dit forum'. Dat was het idee een beetje

Geplaatst:
Geedee, elke keer dat ik op 'Toon nieuwe berichten' klik komt er dan een resem berichten over de 'mol'.

Sorry hoor, maar bedankt, ook al kan men zeggen dat ik er niet hoef naar te kijken maar het is mijn gewoonte om praktisch alle nieuwe berichten te lezen.

Dat word dan zoals de reclame op TV, komt altijd op een ongewenst ogenblik.

Ik vind dit een beetje rare reactie..

Als ik op 'toon nieuwe berichten' klik, komen er meerdere topics die mij niet interesseren, of dat nu over een tv programma,een mol of een groentesoort is, die ik niet lust, er staan altijd wel topics die ik niet wil lezen en dat doe ik dan ook niet.

De babbeltuin is idd ook bedoeld voor onderwerpen die totaal niks met de moestuin te maken hebben, bijna elk forum heeft zo'n hoekje en ik vind het altijd wel leuk om te lezen.

Hoe hadden we anders kunnen weten dat Huub een slaapmuts draagt, dat Greetje hele leuke kerstpakketjes voor haar zussen maakt en dat Gemma op zoek is naar nieuwe gordijnen?

Door dit soort topics, de persoonlijke verhalen en interesses(buiten tuinieren om) hier te delen,lijken we net echte mensen!

Geplaatst:

Beste Katja, ik vind een babbeltje slaan toch nog iets anders dan spelletjes spelen waar dan héél veel reacties op verwacht worden.

En dan mag ik een oude zeur zijn.

Dat eerste is waar en het tweede ook wel zeker?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Reclame blokken hebben we gewoon tussen alle berichten door Willy. Ik vind Jeroens aanbod wél leuk. Ik vind dit forum een aantal leden gezien hun reacties intolerant aan t worden.......jammer....

Geplaatst:

tijdens het spelen van een spelletje (bordspel/kaartspel/enz) wordt er hier thuis ook genoeg gebabbeld, lijkt me erg ongezellig om dat in stilte te moeten doen.

ik vind het ook een leuk idee en zeker wel passend hier in de babbeltuin.