henkg Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 (edited) Vandaag mijn zadenvoorraadje eens doorgelopen. Ik heb wat restanten waar ik niet mee door ga / veel teveel van heb:Ik kan ze weggooien (erg makkelijk), of iemand er een plezier mee doen (ietsje meer moeite) - Peper cayenne thick red (voor een cayenne vrij mild, eigen oogst 2013)- Peper hot cayenne (voor een cayenne vrij heet, eigen oogst 2012)- Bosaardbei (van de Action, 2013)- Rozemarijn (Sluis garden)- Lavendel (Johnson)- Tomaat Roma VF (Johnson)- Tomaat Siberian superior (Abraham Sluis)- Tomaat Gardeners Delight (Action)- Tomaat Balkonstar (geeft voor een struiktomaat grote vruchten; eigen oogst) Kiemkracht is niet gegarandeerd. Zaden zijn wel vochtvrij in de koelkast bewaard. Hebbe? -> doe mij een PB.Wegens grote belangstelling: meer dan uitverkochtIk ga binnenkort zien of en hoe aan de bestaande verzoeken voldaan kan worden. Edited January 1, 2014 by Guest Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 PB? Is het niet makkelijker om het hier te doen, zodat de volgende liefhebber weet wat er weg is? Ik heel graag de milde rode peper en wat rozemarijn. Maar je hebt PB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merel Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Ik zou graag de hete peper en de tomaat Gardeners Delight ontvangen. Zullen we ruilen? Ik heb een schoenendoos vol met zaden waar ik best wat van kan missen. Ook verschillende tomatenzaden die niet verkrijgbaar zijn bij de Intratuin ed. Ik stuur je ook nog even een pb-tje. Quote indefruitboomgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted January 1, 2014 Author Share Posted January 1, 2014 Wegens grote belangstelling: meer dan uitverkochtIk ga binnenkort zien of en hoe aan de bestaande verzoeken voldaan kan worden. Je krijgt PB. Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 wow......in ruim 4 uur uitverkocht! schijnbaar toch heel bijzonder henkg! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 Zaden worden vandaag verstuurd. Vragers hebben PB. Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts