dennislp Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 http://www.instructables.com/id/Self-Watering-Self-Regulating-Container-Garden/ Wie weet brengt het mensen op ideetjes, of hebben mensen er wat aan! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
malettt Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Denk dat zo een vlotter best wel duur is ??andere kant is wel dat je het aan regenton kan bevestigen en eigenlijk hoef je er niet meer naar om te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuin W_37 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Eigenlijk ben ik alleen een meelezer, maar na het zien van je automatisch-watergeef-systeem-link heb ik toch maar een accountje aangemaakt. Ik zal direct hierna mijzelf ook netjes voorstellen via de voordeur, maar voor nu: Supervet Mijn vriend heeft (ongeveer) precies zo'n systeem uitgedacht vorige week, om zo de basilicumplantjes van water te voorzien. Ik heb jou linkje dan ook gelijk doorgemaild, want dit is waar we nu zelf over zitten te dokteren hoe je zo een systeem het beste kan maken. Bedankt voor de tip dus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 5, 2011 Author Share Posted April 5, 2011 Geen dank, graag gedaan! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts