Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja die is prachtig! Ik heb twee grote wortelstokken in een pot gezet, en hoop dat ze aanslaan..ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. Ik bedacht me van de week dat ik de stukken zonnekroon niet geplant heb, maar zo in een emmer heb gemikt..nou ja die zullen het ook nog wel den, en anders hak ik nog een nw stuk af..

Een Darmera Peltata voor jou Erny.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Wil je dat ik voor jou wat kool zaai ?

Ik heb rode kool, spitskool, boerenkool en rode bietjes. Dat laatste is dan wel geen kool, maar wel lekker

stuur me maar een peebeetje, dan regel ik het

Geplaatst:

Volgens mij kan ik nog wel wat spitskool kwijt Boerenkool zaaien is volgens mij veel te vroeg..dat zaai ik meestal pas eind mei. Jorieke zaait bietjes voor voor mij

Geplaatst:

nee, eigenlijk niet , hoewel ik dat zonnebloemzaad wel leuk vind, heb je daar 2-3 zaadjes voor me van? Zet ik ze, eenmaal ruim gekiemd, in de kippenren

Geplaatst:

Jet, voor de pastinaak: de helft van 1,35 is bijna de moeite niet hè Zou ik wat kastanjeboontjes mogen proberen? Het zijn stokbonen toch? Echt maar een paar hoor, want ik heb maar een klein tuintje en kan moeilijk kiezen met zoveel mooie boontjes om te proberen. Voor 6 stokken is sowieso te veel voor mij.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik heb nog wat rode en witte uitjes in de aanbieding..er vanuit gaande dat ze niet al te veel uitlopen in 5 weken. De rode plantuitjes heten Red Karmen en de witte Snowball.( misschien moet ik ze tot die tijd in de koelkast bewaren? Of juist niet?)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...