SuusP Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Ik ook graag! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Ik zet jullie erbij dames! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Die Darmera Peltata ziet er ook wel leuk uit. Wil ik wel graag! Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 Ja die is prachtig! Ik heb twee grote wortelstokken in een pot gezet, en hoop dat ze aanslaan..ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. Ik bedacht me van de week dat ik de stukken zonnekroon niet geplant heb, maar zo in een emmer heb gemikt..nou ja die zullen het ook nog wel den, en anders hak ik nog een nw stuk af..Een Darmera Peltata voor jou Erny. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 De M. Munt van mij voor jou staat nog niet in je lijst en de Zonnekroon van jou voor mij ook niet. Quote
Nynkef Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Wil je dat ik voor jou wat kool zaai ? Ik heb rode kool, spitskool, boerenkool en rode bietjes. Dat laatste is dan wel geen kool, maar wel lekker stuur me maar een peebeetje, dan regel ik het Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Geplaatst: 4 maart 2014 Volgens mij kan ik nog wel wat spitskool kwijt Boerenkool zaaien is volgens mij veel te vroeg..dat zaai ik meestal pas eind mei. Jorieke zaait bietjes voor voor mij Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 okido, dan zaai ik spitskool voor je, hoeveel ?? Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Geplaatst: 5 maart 2014 Heb je ruimte voor 6 plantjes? Je zaait niet toevallig artisjok..want dat heb ik dan nog liever Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Nee, artisjokzaad heb ik niet Ik kan misschien wel aan een stukje rabarberplant komen, is dat wat voor je ?? Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Geplaatst: 5 maart 2014 nee, graag spitskooltjes. En wat wil jij? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Geplaatst: 5 maart 2014 Ja dat krijg je, ik dacht dat je nog wat wilde Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 nee, eigenlijk niet , hoewel ik dat zonnebloemzaad wel leuk vind, heb je daar 2-3 zaadjes voor me van? Zet ik ze, eenmaal ruim gekiemd, in de kippenren Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Geplaatst: 6 maart 2014 Doen we ( mijn kippen hebben die grote koppen ook leeggegeten..ze konden er met een beetje springen zo bij ) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Jet, voor de pastinaak: de helft van 1,35 is bijna de moeite niet hè Zou ik wat kastanjeboontjes mogen proberen? Het zijn stokbonen toch? Echt maar een paar hoor, want ik heb maar een klein tuintje en kan moeilijk kiezen met zoveel mooie boontjes om te proberen. Voor 6 stokken is sowieso te veel voor mij. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Geplaatst: 7 maart 2014 Doen we! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Geplaatst: 13 maart 2014 Ik heb nog wat rode en witte uitjes in de aanbieding..er vanuit gaande dat ze niet al te veel uitlopen in 5 weken. De rode plantuitjes heten Red Karmen en de witte Snowball.( misschien moet ik ze tot die tijd in de koelkast bewaren? Of juist niet?) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Voor een rijtje witte uien heb ik nog wel ruimte! Quote
Piroska Geplaatst: 13 maart 2014 Geplaatst: 13 maart 2014 Ik heb mijn plantuien hier al in november gekocht en een deel in februari. Die van november hebben 3 maanden in de koelkast in een papieren zak gelegen en zijn totaal niet uitgelopen, dus ja ik zou ze in de koelkast leggen. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Geplaatst: 14 maart 2014 Dank Piros.Erny, zeg maar hoeveel uitjes je wilt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Ik heb wel een Artisjok voor je. Imperial star Die hoort in het eerste jaar al een mooie oogst/boeket aan bloemen te geven. Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Geplaatst: 16 maart 2014 Ja fijn Sander, daar maak je me blij mee Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.