Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

De andere Conny heeft aangegeven vorige keer ook met Ilse te zijn mee gereden en dat nu ook weer graag zou doen maar dat Ilse zich nog niet had aangemeld.

Geplaatst:

Wij hebben nog een plekje vrij in de auto van Drachten (heerenveen) naar Zelhem, wie wil er nog mee?

Edit: Wij zijn inmiddels voorzien..

aangepast door Gast

Geplaatst:

Mijke wou graag komen maar ik weet niet of ze bij jullie in de buurt zit?

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Nog een paar dagen en is het zover Is er nog iemand die mee wil rijden uit omgeving Enkhuizen / Lelystad of vanaf een station in de buurt van Zelhem?

Geplaatst:

Op de valreep kan ik een auto van een buurman lenen, diesel dus dat is voordelig rijden. Ik kan nog één persoon meenemen tegen gedeelde reiskosten (=4p), en meende dat Mijke ergens-ergens had gemeld dat ze wel wilde gaan, maar nog geen vervoer had?

Geplaatst:

Zal ik doen.

Edit: gedaan, ze gaat niet.

aangepast door Gast

Geplaatst:

Last minute carpool uit Eindhoven. Blijkt dat mijn familie dit weekend niet die kant op wil... Ik kan zelf rijden of bij iemand meerijden.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic