dennislp Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 http://www.vlaamszaadhuis.com/winkel/index.php?page=details&prod=489&cat=156&group=5&productnaam=ZAAIAJUIN_REUZENUI_KELSAE_175_zaden groot ding Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Waarom plaats jij altijd moestuin-onderwerpen hier Dennis?Maar goed, Stefaan uit België kweekt die, Hans heeft ze nu inmiddels ook gezaaid (hoe staat het er mee?) ik vond het wat te laat en ga in december zaaien. Hans en ik hebben zowel de rode als de witte! Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 5, 2011 Author Share Posted April 5, 2011 Moest het toch bij huiskamer? Oh, even kijken of Jorieke goed haar werk doet. (verstopt eigen foutje ) Die uien, krijg je dat wel ooit op? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Die uien is meer voor de leuk en om te kijken wie de grootste heeft ( zou ik dan eindelijk voor 1x de grootste hebben? ) , Maar een pan uiensoep maken van 1 ui is natuurlijk ook wel stoer! Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 5, 2011 Author Share Posted April 5, 2011 Dat Klopt! Uiensoep voor 10 personen: Ingredienten:1 ui Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Hopla! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts