Erny Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 En gelijk vanaf dat ik heb geklaagd hierover betert ie zn leven en doet weer gewoon... Weet niet voor hoelang... Quote
Jorg Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Was net een storingsmelding aan het typen, werkt de website inderdaad weer. Vandaag heel de avond traag. Maar heel de week dus niet optimaal? In dat geval zal ik contact opnemen met de host. Quote
Connie Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Ik heb er alleen vanavond last van gehad, dacht even dat het aan mijn browser lag ofzo.De rest van de week niet gemerkt dat forum traag reageerde. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Nynkef Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Inderdaad net (nadat ik foto's geplaatst had ) liep hij vast, maar nu alles weer gewoon Quote
loes Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 net was het inderdaad even heel erg traag. nu lijkt alles weer normaal. Quote
Erny Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Donderdag had ik het dus ook, werkte gegeven moment maar met twee tabbladen zodat er steeds één aan het laden was en één hopelijk klaar zodat ik minder lang hoefde te wachten. Nu is er ook weer wat langzaamheid in de lucht. Vooral na het plaatsen van een bericht.(bij deze duurde het 18 tellen totdat ie geplaatst was en ik het geplaatste bericht te zien kreeg) Quote
RobO Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 sorry voor de late reactie, ik kan het niet laten: het is toch reageert met een té ? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 het forum reageert erg slecht net kon ik er nog gewoon op en nu ben ik al 30 min aan het proberen dit te melden!! Quote
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Hier geen probleem... Snel je ruillijst copieren als je dat nog niet had gedaan... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.