Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik kom ook onder voorbehoud ( dat nog wel) naar de MTF! Dus ik maak maar alvast een ruillijst aan. Wel nog lastig om dalijk precies te weten wat ik voor stekjes heb. Dus ik maak alvast een lijst met zaadjes en dingen die ik heb gezaaid. Als dan alles op komt heb ik genoeg over om te ruilen ik kan nou eenmaal helaas geen 50 tomaten planten kwijt:)

Zaden te ruil:

ananas kers voor Reina

mizuna helft voor kruidje

peper habanero chocolate voor piroska

prei hiverbleu deel voor suus

bosstad dille

super dukat dille

winterwortel

goudsbloem

stock night scented erny

EVENTUEEL stekken te ruil : ( onder voorbehoud dat alles ook opkomt)

Tomaat Roma

Tomaat Marmande

Tomaat Balkonstar

Tomaat Tigerella 1 vor suus 1 voor angela

Tomaat rose de bern Wat voor Eezeltjuh

Tomaat limonchiki

Tomaat oekrainer

Tomaat White Cherry

Paprika Purple beauty1 voor monika, 1 voor beertjerink

Paprika Geel

Peper Hot jalapeno

Peper pepecchia

Peper colorado

Wat zoek ik :

Bramen stek

soort galia meloen voor buiten teelt

stevia

witlof

2 ostara aardbeien plantjes

Poot aardappelen

poot uien

oregano stekje

brussel sprout falstaff zaadjes ( paarse spruitjes)

peper pastilla bagio stekje ( paarse peper)

waterton

glazen flesjes van ongeveer een halve liter. om in te maken

Aardbeien pot zoals die hieronder ( maakt niet uit in welke kleur)

bbd4f8925bf32a65dbd37ba56ebf08a083171391679711.jpg

Wat geef ik:

Monika - rose de bern

Piroska- habanero zaden

kruidje- mizuna zaad

suus- hiverblue prei zaad, tomaat tigerella o.v.b , tomaat rose de bern o.v.b

Beertjerink:Balkon star

Reina- ananaskerszaad

salamandertje- gele paprika

kim- koriander zaad

Eezeltjuh- rose de bern stekjes. eventueel nog paprika als de tweede opkomst beter is:)

Stan- hot jalapeno

angela- tigerella stekje

Wat krijg ik :

monika - Rode witlof

kruidje- 4 poot aardappeltjes paar en met roze vlekjes.

piroska- paarse bloemkool

suus- muizenmeloentje

Reina- 2x ostara aardbeien

Salamandertje - japanse wijnbes'

kim- rode plantuitjes piroska

Gemma- Doornloze bramenstek

Erny- oregano stekje

Jorieke-boek aardappel en beste bewaarmethoden van je oogst

Eelzeltjuh- Paarse spruitjes

stan- orange paprika

Estemy- 50 potjes gekocht voor 1 euro:)

Angela- krijt stift

aangepast door Gast
Geplaatst:

Cupcakeje, ik zie best wat dingen op je lijstje die me leuk lijken maar ik heb helaas niet iets wat op jouw lijstje staat. Kan ik je misschien interesseren voor een komkommer, aubergine, ???

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hihi Piroska, ik ga je even papegaaien hoor:

Hey Cupcakeje, ik vind jouw habanero wel interessant maar ik heb niets van jouw lijstje... kijk je even op mijn lijstje of ik misschien iets anders leuks voor je heb?

Geplaatst:

@ Suus, wat zou jij dan willen hebben, misschien heb ik er wel veel van dan kan ik het sowieso voor je meenemen. Ik heb al 3 verschillende soorten komkommers. Maar zag bij jou muizenmeloentje staan? Dat is ook een soort komkommer toch? Dan wil ik die wel proberen als je nog hebt

@ Piroska de habanero zaden zijn voor jou , ik zal op jou lijstje kijken en laten weten of ik nog iets leuks heb gevonden om te ruilen.

@ jizhaka sorry er zitten maar 5 habanero zaden in zo een zakje ( ik had een peper mix gekocht en dan krijg je van verschillende soorten dus maar 5 zaden) en dat is niet echt een hoeveelheid om te delen. Mocht je nog iets anders hebben gezien gewoon roepen!

@ Nynke ik zoek de stevia plant

@ Monika een purple beauty staat gereserveerd voor jou

Geplaatst:
Suus, wat zou jij dan willen hebben, misschien heb ik er wel veel van dan kan ik het sowieso voor je meenemen. Ik heb al 3 verschillende soorten komkommers. Maar zag bij jou muizenmeloentje staan? Dat is ook een soort komkommer toch? Dan wil ik die wel proberen als je nog hebt

Als je wat kunt missen van prei hiverbleu, tomaat Tigerella en/of tomaat rose de bern dan graag. Ik zal een extra muizenmeloentje voor je meezaaien

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Ik zou wel graag wat zaad van mizuna van je willen. De 3 aardappeltjes gevlekt en paars komt voor elkaar. Zeker dat je niet 2 elk wilt?

hahah oke vooruit omdat je zo aandringt ik bewaar wat mizuna voor je

Geplaatst:
Suus, wat zou jij dan willen hebben, misschien heb ik er wel veel van dan kan ik het sowieso voor je meenemen. Ik heb al 3 verschillende soorten komkommers. Maar zag bij jou muizenmeloentje staan? Dat is ook een soort komkommer toch? Dan wil ik die wel proberen als je nog hebt

Als je wat kunt missen van prei hiverbleu, tomaat Tigerella en/of tomaat rose de bern dan graag. Ik zal een extra muizenmeloentje voor je meezaaien

de prei zaadjes heb ik zowiezo voor je de tomaten onder voorbehoud dat ze opkomen, ze zijn gisteren gezaaid

Geplaatst:
Ostaria aardbei heb ik wel voor je, twee ook wel

Ik wil wel graag ananaskers van je

ow graag dan zet ik met de andere twee van jou in de pot! ik hou wat ananaskers zaadjes voor je apart.

Geplaatst:

@ Nynke ik zoek de stevia plant

Ik heb de plant vorig jaar gehad en tot 5 cm van de grond afgeknipt, maar de rest staat er nog. Wel buiten, maar nog geen vorst gehad hier Zal ik kijken of hij weer gaat groeien en deze dan voor je meenemen?

Geplaatst:

Hoi Cupcakeje,

Ik zag in je openingspost dat je nog wat poot uien zocht. Ik ging samen met mijn schoonmoeder een zakje rode plantuitjes piroska bestellen, maar zelfs als we het zakje delen, hebben we waarschijnlijk nog veel te veel.

Mocht je interesse hebben in dit soortje, kan ik er wat meebrengen voor je! Hoeveel poot-uitjes heb je ongeveer nodig denk je?

Geplaatst:

ow super leuk ! die wil ik wel . Het aantal maakt niet uit k ben met alles al blij van een aantal soort 2 of 3 uitjes is ook al heel wat ui en een hele grote tuin heb ik niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...