lucifer Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Ik ben op zoek naar aardbei zaadjes voor degene die in een hangende bak kan en voor plantjes die in de tuin kunnen.Zowel doordragend als junidragers. Verder ben ik ook op zoek naar de goudsbloem, zaadjes daarvan. Ik weet uiteraard dat ik ze bij zaad handels en dergelijke kan halen maar ik vind het leuk om met mede hobby tuinierders uit te wisselen.Ik heb nu nog niet echt iets boeiends beschikbaar, dus ik zal er nu gewoon voor betalen. Quote
Valerie Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 http://www.kweduivenvoorden.nl/ Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Katja1604 Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Ik heb wel wat goudsbloemzaadjes voor je, de oranje variant.Ik heb ook nog aardbei-zaadjes, maar weet niet welk soort.Laat me maar even weten of en wat je wilt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.