Jorita Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Hallo allemaal,Ik zoek voor in mijn moestuin diverse vaste planten die iets te eten opbrengen. Ik heb tot nu toe alleen artisjok en rabarber (naast het kleinfruit uiteraard) kunnen vinden, en zou graag mijn collectie uitbreiden. Heeft er iemand iets bijzonders in die trant over? Ik wil het graag van je kopen of ruilen tegen iets waar je wat aan hebt!Groetjes, Jorita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Ja hoor. Je kan bij mij kopen wat je wilt. Verzendkosten aan jou natuurlijk. Vraag maar raak. Heb alles te koop wat je maar wenst ( nou ja, álles ? ) wel veel dus.Maar ik denk dat ik duurder ben door die verzendkosten, dan het biologische stalletje met plantjes op de markt, of zelfs de intratuin ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorita Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 Oh wauw, alles? Ik moet zeggen dat ik naast oerprei en egyptische ui even nergens op kom ... Behalve ananasaardbei ! Die staat ook nog op mijn verlanglijst. Heb jij nog suggesties? Er schijnt ook een vaste brocolli te bestaan of verzin ik dat nu? aardpeer heb ik trouwens ook al. Als je een paar leuke dingen hebt dan komen we er misschien wel uit wat de kosten betreft! En ik heb ook nog wat dingen die ik te ruil kan aanbieden (oa aardpeer, rabarber en heel veel soorten zaad, ook ben ik fruitstruiken aan het stekken), mocht dat je interesseren. Groetjes, Jorita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 (edited) Hallo Bit, ik stuur je een PB. Tip: via https://dhlparcel.nl/nl kun je al pakketten versturen vanaf €4 Edited July 14, 2014 by Guest Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 O Er schijnt ook een vaste broccoli te bestaan of verzin ik dat nu? ....................... ook ben ik fruitstruiken aan het stekken), mocht dat je interesseren. Groetjes, Jorita Je bedoelt waarschijnlijk de broccoli "nine star perenial" . Ik heb die hier staan en heb er ook zaad van. Ook heb ik stekjes van de annanasaardbei voor je. Heb jij toevallig blauwe bosbes struiken waar je stekjes van kunt maken?? Die zoek ík nog . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Jorita is eind april voor het laatst hier op het forum geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts