Jorita Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Hallo allemaal,Ik heb veel pronksnijboon (hele mooie rode bloemen en een groeikrachtige, windbestendige plant, lekkere bonen) en aardpeer liggen. Kan ik er iemand blij mee maken? Ook wat stamslabonen faraday.Liefst natuurlijk ruilen tegen iets anders leuks De bonen kunnen door de brievenbus, aarpeer zou als experiment kunnen (in plakjes? Interessant experiment!) maar beter is wellicht in een pakketje of ophalen. Ik weet nog niet of ik kan komen op de moestuinforumdag, maar als dat lukt is dat ook een optie. Groetjes, Jorita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanine1967 Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Je zou mij wel blij maken met de pronksnijbonen, aardpeer ken ik niet. Dus daar begin in nog maar niet aan Zal ik je een envelop met mijn adres met postzegel(s) sturen? Ik ben beginner en heb niet veel speciaals te ruil, heb nog wel meloenzaad of bolcourgettes. Groetjes Jeanine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorita Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 Hallo Jaenine, Ik heb je een prive bericht gestuurd!Groetjes, Jorita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts