Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik van deze site een appelboom zou bestellen, de laagstam van 1.70:

http://www.fruitbomen.net/appelboom/elstar/

Wat voor wortels gaat dit dan geven onder de grond?

Ik wil het eigenlijk rechts naast mijn moestuin zetten namelijk.

En hoelang duurt het voor de boom appels geeft?

Heeft iemand misschien een foto van een boom van dit formaat, ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken.

Geplaatst:

Ach.... zo'n verkoper moet je natuurlijk niet geloven

Als het een stuikvorm is die je dus koopt worden het nog wel flinke 'struiken ' hoor. Frank zal je een mooie foto sturen wel.

Maar appels zijn goed te leiden en te sturen , te snoeien dus.

dit jaar geen appels willen hebben. Komt er toch bloesem in al ( of heeft ie dan waarschijnlijk al ) dan nijp je dat er uit. Volgend jaar kan je hem een paar appels laten geven, en het jaar er op zullen het er al een heel stel zijn. De wortelgroei is zo groot als zijn kruin ongeveer. Je kan de boom aan 1 kant daar wel wat in beperken , maar niet te veel aan alle kanten hoor. Maar hele grote wortels maakt zo'n laag stammetje niet. Ze zijn wel kwetsbaar aan de wortel. weinig of geen ondergroei geven , en lekker mesten het 2e jaar. Nu niet speciaal. Dit jaar eerst es laten settlen.

Leuke boom en goede leverancier. Niks mis mee. Ga je lol aan hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...