Anna3 Geplaatst: 11 juli 2018 Geplaatst: 11 juli 2018 Moeilijk foto's maken in de schemer met een kas vol in tegenlicht, maar hier een poging: Quote
Charly Geplaatst: 11 juli 2018 Geplaatst: 11 juli 2018 @Erny Mooie groene oase! Als je er zelf nog bij moet voor oogsten enzo, lijkt me dat wel een uitdaging. (Of speel je Twister voor gevorderden? ) @Anna3, Mooi gelukt toch de foto! Wat staat daar links voor met dat grote blad? Quote wees bevriend met kleine dingen
Erny Geplaatst: 11 juli 2018 Geplaatst: 11 juli 2018 Haha, ja Charly het is wel een soort Twister. Ze staan in het midden op meerdere oplopende verhogingen en ik ga op die laagste palletverhoging staan nadat er wat potten opzij getwisterd zijn en dan kan ik nét helemaal achterin komen. Quote
Anna3 Geplaatst: 21 juli 2018 Geplaatst: 21 juli 2018 @Charly, dat is een aubergineplant met een te lange stok ik dacht dat ik daar een tomaat ging planten, maar het werd toch iets lagers zodat ik beter bij de komkommer kan die (uit beeld) direct links om de hoek staat. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 14 augustus 2018 Geplaatst: 14 augustus 2018 Tomaten en druiven zee Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.