Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik ben op zoek naar vroege, midden vroeg en laat pootaardappelen. was te laat en zijn nergens meer te vinden. Ik heb maar een stuk of 4 nodig want ik wil ik ze in potten telen. ik heb wat zaden over en zou graag willen ruilen of een kleine vergoeding voor geven. Graag in de buurt van den haag om ze te kunnen ophalen...

Geplaatst:

Sanne dank je wel voor je tip. Maar een vraag, zijn ze wel ziekten resistent?

Ik tuinier eigenlijk voor de eerste keer.

Groetjes

Geplaatst: (aangepast)

Als je biologische aardappelen koopt heb je vanzelf ziekteresistente (of op z'n minst minder gevoelige) rassen.

In de biologische teelt wordt niet met gevoelige rassen gewerkt (om begrijpelijke redenen).

aangepast door Gast
Geplaatst:

Nergens meer te krijgen? Wij zijn net begonnen met de verkoop twee weken terug en zal nog wel even door gaan. Moet je het eens proberen bij Welkoop of Boerenbond

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Afgelooen donderdag zag ik er ook nog bij Intratuin liggen, 3 soorten. Pakketje was iets van 4 euro

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Hoi Juudje,

Ik heb nog wel een handje Ratjes voor je . (Ratjes = Rattes d'Ardeche = Bugemmer Muuskes (speling??).) Het is een restantje van de oogst van vorig jaar, maar ik heb meer aardappeltjes overgehouden dan grond (als je begrijpt wat ik bedoel). Ze beginnen al uit te lopen.

Ja ik weet dat Drenthe niet in de buurt is, maar ik kan ze gewoon in een envelop duwen. Het alternatief is de kliko, dus waarom niet proberen?

Doe maar een pb als je belangstelling hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...