juudje Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 hallo ik ben op zoek naar vroege, midden vroeg en laat pootaardappelen. was te laat en zijn nergens meer te vinden. Ik heb maar een stuk of 4 nodig want ik wil ik ze in potten telen. ik heb wat zaden over en zou graag willen ruilen of een kleine vergoeding voor geven. Graag in de buurt van den haag om ze te kunnen ophalen... Quote
sammetje Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Waarom stop je niet gewoon een paar aardappels uit de winkel in de grond.Doe ik ook (wel biologische trouwens) Groetjes Quote
juudje Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Geplaatst: 31 maart 2014 Sanne dank je wel voor je tip. Maar een vraag, zijn ze wel ziekten resistent?Ik tuinier eigenlijk voor de eerste keer. Groetjes Quote
malouis Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 (aangepast) Als je biologische aardappelen koopt heb je vanzelf ziekteresistente (of op z'n minst minder gevoelige) rassen.In de biologische teelt wordt niet met gevoelige rassen gewerkt (om begrijpelijke redenen). 31 maart 2014 aangepast door Gast Quote
Holland Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Nergens meer te krijgen? Wij zijn net begonnen met de verkoop twee weken terug en zal nog wel even door gaan. Moet je het eens proberen bij Welkoop of Boerenbond Quote Vriendelijke groeten, Holland
Almond Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Afgelooen donderdag zag ik er ook nog bij Intratuin liggen, 3 soorten. Pakketje was iets van 4 euro Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
eelzuhtjuh Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Ik kom uit Maassluis en heb nog wel wat voorgekiemde over. Kunnen zo de grond in. Vooral Charlottes, Francelines en NicolaWel zelf ophalen, stuur maar PB bij interesse Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
juudje Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Geplaatst: 31 maart 2014 oh ik ben bij welkoop, intratuin en overvecht geweest en hadden ze niet. ook bij de haagse markt niet Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Hier lagen ze ook bij de welkoop maar wel verstopt, een kennis van me is van de week ook geweest en kon ze ook niet vinden maar hier liggen ze dus bij de kleding???Misschien kun je het vragen? Quote
RvO Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Hoi Juudje,Ik heb nog wel een handje Ratjes voor je . (Ratjes = Rattes d'Ardeche = Bugemmer Muuskes (speling??).) Het is een restantje van de oogst van vorig jaar, maar ik heb meer aardappeltjes overgehouden dan grond (als je begrijpt wat ik bedoel). Ze beginnen al uit te lopen.Ja ik weet dat Drenthe niet in de buurt is, maar ik kan ze gewoon in een envelop duwen. Het alternatief is de kliko, dus waarom niet proberen? Doe maar een pb als je belangstelling hebt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.