Connie Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Hi allemaal, ik heb nog een 3 tal stekken van een doornloze framboos.Wie er 1 wil hebben en naar de fmtd komt mag een gil geven, ik hoef er niks voor terug.Omdat ik met Bit meerijdt kan ik niet al te veel meenemen maar deze heb ik staan omdat ik mijn tuin gedeeltelijk heb moeten veranderen. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Graag wil ik er wel 1 ben dol op frambozen en mijn meiden ook Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Neem ik voor je mee Beertje Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Als er geen andere liefhebber voor is wil ik er wel 2 ook hoor Connie, heb straks een mooi plekje voor ze.Weet je of het zomer of herfstframbozen zijn ? Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 2, 2014 Author Share Posted April 2, 2014 Zomer eelzuhtjuh, zowiezo krijg jij er 1 en mocht ik er nog over hebben dan kan je er natuurlijk altijd meer krijgen Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Uh.... Doornloos en framboos..... Die wil de Erny ook wel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Komt in orde Erny Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Als je vreest te krap te zitten wil ik ze wel voor je meenemen hoor, heb nog ruimte in de kofferbak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Tnx! Is er nog iets (uit mn ruillijst) waar ik jou mee kan verblijden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 Als je vreest te krap te zitten wil ik ze wel voor je meenemen hoor, heb nog ruimte in de kofferbak Een topaanbod Nynkef, ik zal het onthouden . Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Prima !! Dan moeten we tegen die tijd even een afspraak maken hoe het hier komt, zorg je wel dat alles gelabelt is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dabar Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 En heel lief! Ik heb een doornloze framboos en nog wat aardbeienplantjes van Connie gekregen als een soort van welkomskado op de volkstuin! Bedankt Connie! Ik ga er een mooi plekje voor zoeken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 Geen dank Dabar . Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts